За 2026 година е најавена електрична замена за Alfa Romeo Stelvio, а една година подоцна ќе следи голем седан како ривал на Porsche Taycan…
Наследникот на најпродаваниот автомобил на Alfa Romeo во Европа (со 16.009 продадени примероци минатата година) ќе се фокусира на практичноста и употребливоста, изјави извршниот директор Жан-Филип Импарато (Jean Philippe Imparato) за Autocar.
Новитетот пристигнува со сличен стајлинг како актуелниот Stelvio и ќе користи платформа STLA Large на Stellantis, која ќе ја прими и новата лимузина на Alfa Romeo во Е-сегментот. Пристигнува една година по новиот Stelvio. Фокусиран на удобноста и опсегот, тоа ќе биде клучен чекор кон зајакнување на популарноста на италијанскиот бренд во САД и Кина.
„Ако зборувате за опсег, тогаш зборувате за седан“, вели Импарато, навестувајќи дека ќе има елегантен, аеродинамички оптимизиран дизајн кој би требало да му помогне да постигне висок максимален опсег за да одговара на ривалите како Lucid Air и Mercedes. -Benz.Benz EQS. Секако, ако користи батерија од 100 kWh, опсегот од повеќе од 725 km се чини изводлив.
Ова го потврдува Импарато, кој претходно сугерираше дека електричната замена за седанот Giulia, со која парот ќе ја дели платформата, веројатно би имал домет од 700 километри во циклусот WLTP.
Со оглед на тоа дека седанот и теренецот ќе ја делат платформата со идната Giulia, најверојатно ќе ја делат и неговата основна погонска единица. Ова ќе започне со речиси 345 КС, додека спортскиот модел Veloce ќе има околу 790 КС.
Веројатни се и помоќни електрични варијанти, бидејќи Giulia Quadrifolio е потврдено дека ќе се врати и ќе нуди „околу 1000 КС“.
Импарато навести дека двете нови електрични возила би можеле да ја делат производната линија во фабриката на AlfaRomeо во Касино, Италија, но тоа сè уште не е дефинитивно.