Audi го зема под свое Bentley

Покрај легендарните италијански марки Lamborghini и Ducati кои остануваат под контрола на гигантот од Инголштад, во негова надлежност сега потпаѓа и престижниот британски бренд…

Audi полека но сигурно презема доминантна улога во Volkswagen групацијата. Откако многу успешно ги воведе Lamborghini и Ducati во новата ера, сега ќе се обиде повторно да го направи тоа со престижната британска марка.

Bentley со години е под покровителство на VW, а неговиот бизнис досега го водел прилично лабаво Porsche. Малкумина би го кажале тоа затоа што Bentley имаше голема слобода во креирањето на деловната политика. Сепак, пристигна пандемија и со тоа заврши времето кога се дозволуваше да се трошат пари. Кру наскоро мораше да го прекине производството на својот познат V8 мотор и полека се свртува кон модерните технологии, пишувaат специјализираните портали.

Планот на Volkswagen е јасен од 2020 година. Наречена е Together 2025+ и претставува ново реструктуирање што резултира со намалување на фиксните трошоци за 5 проценти и трошоците за материјали за уште 7 проценти за само две години.

Во исто време, сите луксузни брендови остануваат во портфолиото на групацијата и не сакаат да се откажат од нив. Секако, тука го нема Bigatti, кој и тогаш не беше спомнат во стратегијата, а во меѓувреме заврши во нова грижа со Rimac со вешти деловни потези.

Bentley беше под целосна контрола на Audi на првиот ден од оваа година, што значи дека тие ќе работат заедно на електрификација и технолошка соработка, се со цел Bentley да ги помине овие многу предизвикувачки времиња што е можно поуспешно.

 

Секоја одлука на Bentley мора да биде координирана и одобрена од Инголштад, а истото важи и за секоја идна инвестиција. На пример, тој нема да може да соработува со Lamborghini без одобрение на Audi.

Ова го прави Bentley уште еден сателит за чија стратегија се грижи Audi. Впрочем, Audi има финансиска контрола врз марката, но и целосна одговорност. Адријан Халмарк (Adrian Hallmark) станува еден вид менаџер на Bentley додека шефот на Audi Маркус Дузман (Markus Duesmann) ги носи одлуките.

За дополнително да ги зачиниме овие улоги, да речеме дека Германците ќе им наредат на Британците што и како да прават, ако сакаат ќе можат да го сменат менаџментот, па дури и да влијаат на нивните производствени капацитети.

А кога станува збор за производството, да речеме дека сегашната платформа на Porsche MSB ќе биде заменета со модуларни PPE41 / 51 и SSP4 / 5. Според достапните информации, првиот електричен Bentley ќе се појави на пазарот во 2025 година, моделот D-Lux, кој ќе биде пандан на денешниот Land Rover Velar.

Во меѓувреме ќе пристигнат и plug-in верзии на актуелните модели, како и електричните Flying Spur и Bentayga.

 

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Fiat 500 electric најпродаван EV автомобил во Европа

Mercedes B Class во 2025 година ќе замине во историја

Новиот Mercedes GLC на најавни слики

Tеsla повлекува 130.000 возила

Toyota годинава очекува пад на оперативниот профит

Признанија на списанието Autocar за Питер Шрејер и Kia EV6

Mercedes на вонреден сервис повикува речиси 300.000 автомобили

Можно враќање на GM во Европа

Цените на бензините повторно растат, дизелот поевтинува