Audi со четвртата етапна победа докажа дека „апсолвира“ на Дакар рели!

Карлос Саинц ја донесе и четвртата етапна победа оваа година за тимот на Audi Sport, иако германската марка на најтешкото и со најголеми предизвици рели натпреварување се трка со целосно електрични возила…

Релито Дакар 2022 пристигна непосредно пред финалето, а претпоследната 11-та етапа му припадна на легендарниот Шпанец, Карлос Саинц (Carlos Sainz). Трикратниот победник на релито Дакар и двократен светски шампион во WRC, Саинц ја се качи на највисоката позиција на пиедесталот во 41 етапа на Дакар, но денешниот резултат е уште повреден кога се знае дека освои автомобил со целосно неконвенционален електричен погон, дебитирајќи во најтешкиот рели маратон во светот.

Победата на Саинц е четврта за Audi на овогодинешниот Дакар, а со оглед на темпото што можеа да го покажат сите три екипажи на германската марка, доколку немаше проблеми, доцнења и казни од почетната фаза, Саинц сигурно ќе се бореше за највисоко рангирање.

На 11-та етапа второто место му припадна на Лукуи Алварез (Lucui Alvarez) во Toyota Hilux за тимот Overdrive Toyota со заостанување од 3′:10“, додека третото место го освои и возачот на Audi RS Q e-tron, Матијас Екстом (Mattias Ekstom).

Сепак, главната битка се водеше зад грбот на денешните победници. Себастиен Леб (Sebastien Loeb) даде се од себе за да го намали водството на лидерот во генералниот пласман Насер Ал-Атијах (Nasser Al-Attiyah) во претпоследната етапа, но на крајот од етапата, најголемите натпреварувачи оваа година ги зазедоа 5-то и 6-то место, но Ал-Атијах беше 1′ : 20 “ побрз. Се во се, само во случај на техничка неисправност или навистина голема грешка, Ал-Атијах може да остане без овогодинешната титула. Со потпирање само на брзината и подобра навигација Лоеб практично нема шанси да надомести повеќе од 33 минути заостаток зад катарскиот возач.

Генерален пласман на возачите на автомобили

Поз. Бр.        Возач/совозач                         Тим                        Време/заост.

1     201   (Qat) Nasser Al-Attiyah

(And) Matthieu Baumel       Toyota Gazoo Racing        36h 49′ 51”

2     211   (Fra) Sebastien Loeb

(Bel) Fabian Lurquin         Bahrain Raid Xtreme         37h 23′ 10”

+ 00h 33′ 19”

3     205   (Sau) Yazeed Al Rajhi

(Gbr) Michael Orr                  Overdrive Toyota              37h 53′ 34”

+ 01h 03′ 43

Ако може да насети победникот во конкуренција на возачи, тоа секако не важи за изведбите на две тркала. Етапата бр. 11 на Дакар 2022 му припадна на возачот на фабричката екипа на КТМ, Кевин Бенавидес (Kevin Benavides), кој сепак може да се збогува со идејата дека може да победи две години по ред, но на два различни мотоцикли. Тој го направи тоа со Hondа минатата година, но сигурно нема да го направи со КТМ оваа година.

По вчерашните проблеми, Сем Сандерленд (Sam Sanderland) повторно денеска заврши најдобрата работа, завршувајќи втор со фабричкиот GasGas со само четири секунди заостанување зад Бенавидес, 2′:26” пред третопласираниот Јоаким Родригес (Joakim Rodrigues) кој вози за Hero Motorsport, но речиси пет минути пред Матијас Вокнер (Matthias Walkner) и над 21 минута пред Адриен Ван Беверен (Adrien Van Beveren), возач на Yamaha кој ја започна денешната етапа како лидер во генералниот пласман.

Уште повеќе, по денешната етапа, Сандерленд, кој го помина најголемиот дел од овогодинешното рели Дакар на првото место, сега има поголема предност од било кога. Тој утре на последната етапа треба да ја задржи предноста од 6′:52” пред Пабло Кинтанила (Pablo Quintanilla), возач на Hondа и 7′:15” пред Вокнер и ќе го освои Дакар. Последната етапа е долга вкупно 680 километри, иако со релативно кратки 164 километри специјални, се очекува возачи да возат внимателно за да не го расипат сето она што беше постигнато во претходните 11 етапи.

Генерален пласман на мотоциклистите

Поз. Бр                   Возач                        Тим                                          Време

1      3 (Gbr) Sam Sunderland         GasGas Factory Racing               37h 04′ 05”

2      7 (Chl) Pablo Quintannila       Monster Energy Honda              37h 10′ 57”

+ 00h 06′ 52”

3   52  (Aut) Matthias Walkner     Red Bull KTM Factory Racing     37h 11′ 20”

+ 00h 07′

Во конкуренција на камиони, изненадувањето го направи етапната победа на Јапонецот Терухито Сугавара (Teruhito Sugawara )за тимот на Hino Sugavara, кој ги искористи големите грешки на сите екипажи на недофатливиот Kamaz-Master, кои денеска ја минаа целта со над час задоцнување.

 

Во генералниот пласман Дмитриј Сотников има предност од 8′:18” пред Едуард Николаев и 1:47′:34” пред Андреј Каргинов

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Lancia Delta Evo-e RX на Леб со „одежда“на Martini

Во В. Британија стравуваат: Електричните возила се премногу тешки

Dacia ќе учествува на релито Дакар од 2025 година

Кон крајот на годината Audi ќе го тестира својот Ф1 мотор

Toyota GR H2 Racing Concept

Porsche- Откако е одбиен од Red Bull и McLaren повеќе не сака да влезе во F1

Opel и ADAC го продолжуваат партнерството во рели купот на електрични возила

Alpine A110 GT4 Evo за Pikes Peak

Извршниот директор на F1 овој спорт никогаш нема да прејде на електрични автомобили