Батериите чинат 50% од цената на автомобилот

Во овој текст ќе ви доловиме колку чини замената на старите (исцрпени) со нов пакет на батерии кај популарните електрични автомобили …

Електричните автомобили се иднината на транспортот, a за тоа сведочи и се поголемата бројка на сериски електрични модели.

И додека пред само неколку години понудата беше слаба, денес сите тие што ќе се одлучат за електрични модели на располагање имаат навистина голем број на опции.

Сепак, освен инфраструктурата, главниот проблем секако е и цената на самите батерии.

Сепак, новинарите од специјализаираниот магазин Auto Bild,од Германија, провериле како се движат цените на батериите на тамошниот пазар и дошле до податоци што навистина „шокираат“.

Батериите не ретко чинат колку половина од автомобилот, a за утеха на купувачите може да биде фактот дека повеќето производители на истите нуди гаранција од осум ( 8)години.

А тоа е навистина важно, бидејќи не би сакале истата да ја манеувате на свој трошок.

Имено, според магазинот Auto Bild, цените на батериите се движат од 30, до 70 проценти од вредноста на автомобилот.

Само како пример ќе посочиме дека кај Jaguar i-Pace батеријата чини 32.450 евра.

Ако се земе во предвид дека во Германија нов таков модел чини 79.450 eвра, лесно може да се пресмета дека само батеријата во цената на новиот автомобил учествува со дири 41 процент.

Околу половина од цената на автомобилот треба да се издвои при купување на нови батерии за електричните модели Hyundai Konа и Hyundai Ioniq.

Имено, новата Kona во електрично издание чини 34.600 евра, додека пак батеријата за истата има цена од 16.955 евра (49 проценти) a новиот  Ioniq се продава по цена од 33.300 евра, а цената за неговата батерија изнесува ито како и кај Konа – 16.955 евра ( дури 51 процент од цената на нов ист автомобил).

Очекувано, за помалите модели нештата на хартија стојат уште полошо, па така електричниот Peugeot iON чини 21.800 евра, a новата батерија дури 73 % од вкупната цена на автомобилот, односно 16.000 евра.

Кај моделот Renault Zoe односот на цената на автомобилот и цената на батеријата е нешто поповолен. Така цената на нов автомобил изнесува 21.900 евра, додека батеријата чини  9.000 евра, односно 41 процент од вкупната цена на моделот кога е нов, но и натаму станува збор за многу скапи батерии и трошок на кој ретко кој сопственик е подготвен.

Навистина тоа би можело да биде сериозен проблем за брз пробив на електричните автомобили односно за нивната голема масовност на глобалниот пазар.

Пред се купувачите се буквално исплашени од високите цени на потенцијалната замена на батериите (секако можно е батериите да не се менуваат така бргу и често по нивниот гарантен ток, но стравот во повеќето случаи ќе биде преголем) сепак ќе се решат на купување на класичните бензински и дизел автомобили

 

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Видео Škoda Superb iV и VW Passat GTE паднаа на тестот „северен eлен”!

Совет: Ако се запали сијалицата за АВЅ – итно на сервис!

Совети : Ако откаже акумулаторот пред да купите нов проверете три работи

Совет –Автомобилот долго стои, еве како да ги сочувате гумите во оптимална состојба

Комбе натоварен со бетонски блокови со брзина од 50 км/ч удира во ѕид

Колку се точни податоците на производителите за потрошувачката на гориво на нивните модели

Како се вози на пат без средишна линија

 Како да го вратите автомобилот во форма по долгата зима!

Биогоривата загадуваат за 60 проценти помалку од фосилните горива