BYD станува „кошмар“ за Tesla и VW

BYD (Build your Dreams) ги продава своите возила преку Hedin Mobility Group од Шведска,  групација што е една од најголемите здруженија на дилери во Европа и сега гради продажна мрежа како „Dealer+“ во Шведска и Германија..

Првата компанија врз таа основа е основана во Стокхолм. Првиот салон на BYD се планира да се отвори во Германија во октомври 2022 година – но локацијата сè уште не е одредена. Според извештајот на Koelg од Automobilwoche, ќе се отворат веб-страници за одредени земји (www.bydauto.de), а во септември Кинезите ќе ја објават гамата на модели за Германија.

На почетокот на јуни, кинескиот производител на електрични возила потпиша договор и со Louwman Group. Дилерот на автомобили ќе обезбеди дигитална платформа за онлајн купување и услуги на клиентите, како и работилници за Холандија. Дополнително, се планира изградба на неколку салони во соседната земја; првиот беше отворен во септември во Амстердам.

Се смета дека е сигурно дека BYD во Германија ќе ги понуди теренецот од средната класа Tang и бизнис седанот Han. Има и мал автомобил Delfin и Seal. Tang е веќе во продажба на норвешкиот тест пазар, а наскоро ќе следи и Han.

Han и Seal се особено интересни од технички аспект бидејќи имаат батерија LFP (литиум железо фосфат). Батеријата наречена „Blade Battery“ од BYD се смета за побезбедна во споредба со литиум-јонските батерии и има поголема густина на енергија.

Конкретно, батериите LFP во моделот Seal со 61,4 kWh и 82,6 kWh се инсталирани во седанот од средната класа. Последново се спроведува и во Han. Батериите се полнат на полначи од 110 или 150 kW. И двата модели се базирани на „Е-платформа 3.0“, која овозможува и побрзо полнење благодарение на технологијата од 800 волти. Seal има домет помеѓу 550 и 700 километри, Han околу 600 километри.

BID е вториот по големина производител на електрични автомобили во Кина, зад SAIC, кој е лидер на пазарот со вкупно 730.093 продадени возила во 2021 година, вклучувајќи 593.745 патнички автомобили New Energy (електрични и хибридни автомобили), што претставува зголемување од 231,6 проценти во споредба со претходната година.

Во првата половина од оваа година, BYD продаде 638.157 модели на New Energy, што е зголемување за 324,8 отсто во однос на истиот период лани. Теslа има 563.987 модели во овој период. За цела 2022 година, треба да има 1,2 милиони единици BYD. Во Европа, компанијата планира следната година да продаде 200.000 модели. Импресивни бројки.

BYD произведува автомобили од 2003 година. Компанијата, првично основана од хемичарот Ванг Чуанфу во 1995 година со 20 вработени како производител на батерии, сега вработува повеќе од 230.000 луѓе, вклучувајќи 35.000 инженери и техничари. Компанијата произведува автобуси, вилушкари, комбиња, мали камиони и автомобили во неколку фабрики.

На домашниот пазар во Кина, BYD има пазарен удел од 15 проценти за електрифицирани автомобили. Тоа му помага на производителот да се фокусира на автомобили од пониските и средните сегменти. Според „Financial Times, групата сега се искачила на второто место зад CATL во рангирањето на најголемите светски производители на батерии.

Кинескиот производител веќе има успех во Европа со електричните автобуси произведени во Унгарија, чии батерии ги произведува самиот BYD. Според Handelsblatt, нивниот удел на пазарот е 20 проценти. Останува да се додаде дека од март годинава BYD повеќе не произведува возила со мотори со внатрешно согорување.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Formula1 објавен календарот за наредната сезона со рекордни 24 трки!

Porsche и Red Bull партнерство што нема да се случи

Испораките на електричниот камион Tesla Semi започнуваат кон крајот на годинава

Audi го потврди влегувањето во Formula 1

Nio отвора прва фабрика за електрични автомобили во Европа

Formula 1 од 2025 година со потполно одржливи горива

Apple презема важен инженер од Lamborghini

Chevrolet Seeker Официјално

Победничкиот болид на Шумахер Ferrari F300 на аукција