Caterham подготвува електричен „спортист“

Caterham Cars работи на амбициозен план за ерата на електрификација по 2030 година…

Како што истакнуваат од Autocar, ова вклучува производство на бензинскиот модел Seven најмалку уште една деценија, додека тоа време се користи за развој на сличен облик на Seven EV, како и лансирање на целосно нов аеродинамичен електричен родстер кој ќе се базира на традиционалните Caterham вредности на леснотија, перформанси, едноставност и агилност.

Откривајќи го планот исклучиво за Autocar, главниот извршен директор на Caterham, Боб Лесли, направи слика за бизнис кој моментално цвета: компанијата изгради 500 автомобили минатата година и продаде 670, а „прекубројните“ ја прошири листата на чекање која сега е околу една година. . На краток рок, тој сака да го прошири традиционалното годишно производство на компанијата од 500 за да ги покрие тие дополнителни автомобили и неодамна го пренамени поранешниот центар за користени автомобили на  Caterham  за да ги собере дополнителните автомобили, заедно со главната производна линија во Дартфорд, Кент.

Вистинската вест, сепак, е планот на компанијата за целосно нов електричен Caterham со две седишта, дизајниран да седи заедно со Seven наместо да се натпреварува со него.  Caterham   инсистира дека автомобилот во моментов е „само идеја во главите на луѓето“, но тие исто така јасно даваат до знаење дека јапонскиот сопственик на компанијата (од средината на 2021 година, VT Holdings) сака да го направи тоа реалност.

Новиот електричен двосед би се произведувал во нова фабрика во поголеми количини од Seven (можеби 1.000 автомобили годишно) и би имал повисока основна цена од денешните Sevens. Компанијата не сака да го открие датумот на издавање на новиот модел. Сепак, некои информации сугерираат дека би можел да биде претставен во 2026 година, порано од Seven EV.

 

„Ова дефинитивно нема да биде Seven“, вели извршниот директор. „Но, ќе ги има сите карактеристики што денешните клиенти на Caterham ги знаат толку добро: леснотија, едноставност, агилност и перформанси. Како и Seven, ќе има челична рамка (но различна), бидејќи тие лесно се менуваат во производството доколку е потребно. Ќе има тело со шест панели од алуминиум или карбон. „Ќе биде поубав и помодерен од Seven – тоа ќе бидат големи разлики – и може да има покрив. Од самиот почеток го дизајнираме како чисто EV, само со погон на задните тркала“.

Во меѓувреме, Caterham не брза да го лансира Seven EV, плашејќи се дека новиот автомобил нема да ја даде „неопходната“ леснотија, едноставност и забава. Сето ова прави да звучи како Seven EV да е„далеку“ од ланцирањето најмалку пет години.

 

 

 

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Volvo е само „нашминкан“ Geeli ?!!!!

F1 возачите Valtteri Bottas и Zhou Guanyu тестираа Alfa Romeo Tonale plug-in hybrid Q4

Најавен е редизајн на Peugeot 2008!

Отповик на McLaren Artura поради истекување на гориво и опасност од пожар

Bertone GB110 – класичен хипер автомобил што во себе има „италијанска душа“

Changan Lumin

Позната е цената на првиот автомобил на Moskvich

Во фабриката на Nissan во Петроград ќе се произведуваат модели на Lada

Колку време е потребно за кабината на EV да се загрее на 20 степени?