Chery претстави пет модели под брендот Kaiyi

Тешко се изговара, барем за луѓето од Европа, но како и да е, Kaiyi е создаден како наследник на брендот Cowin, бренд што кинеската Chery го основа во 2014 година за да промовира автомобили по пристапни цени…

Преименувањето беше иницирано пред околу две години, односно речиси веднаш по купувањето на контролниот пакет на Cowin, додека процесот се уште е во тек, што значи дека не е завршен.

Компанијата официјално се нарекува Yibin Kaiyi (Cowin) Automobile Co. Новиот менаџерски тим ја фокусираше марката Kaiyi на светкави автомобили наменети за младешка публика, но Chery сè уште е таа што ја предводи техничката страна на возилото.

И сега Kaiyi е во процес на подготовка за масовна офанзива, па започна претставувањето на пет перспективни модели, еден по друг, на настан што се одржа во домицилната за компанијата Кина!

Најблиску до сериско производство е седанот (лимузина) Kaiyi Xuandu EV, кој е електрична верзија на минатогодишниот модел Xuandu со должина од околу 4,7 метри. Патем, тој е базиран на модел со четири врати наречен Chery Arrizo 7.

Меѓу визуелните разлики, можеби првото нешто што треба да се забележи е врската што е инсталирана на местото на решетката на ладилникот.

Дури и псевдо-краевите на издувните цевки на задниот браник се задржани.

Се наведува дека електричниот автомобил е опремен со мотор кој испорачува 163 коњски сили и 240 Nm вртежен момент, а ќе се нуди во две верзии. Едниот ќе се одликува со автономија од 350 километри, додека другиот ќе украде бројка на ова поле од 410 километри, во согласност со циклусот CLTC. Почетокот на производството е закажан за првиот квартал на претстојната 2023 година.

Во исто време, видовме и неколку електрични микро – автомобили кои би можеле да бидат на производни линии. Станува збор за модели како Kaiyi i-EA 01 со три врати со должина од 3.080 mm, како и малиот Kaiyi i-EA 02 со пет врати, кој е малку подолг (3.818 mm).

Тие нудат унифициран дизајн со електричен мотор на предната оска и литиум-железо-фосфатна батерија. Hatchback моделот со три врати може да има кабина со две или четири седишта, додека електромоторот испорачува 48 коњски сили. Ќе доаѓа во модификации со домет од 155, 210 и 301 километар.

Кај моделот со пет врати наречен Kaiyi i-EA 02, електричниот мотор произведува 68 КС, додека досегот со едно полнење е на ниво од 210, 301 или 401 километар.

Покрај чисто електричната, во понудата ќе има и хибридна верзија, поточно неколку од нив.

Во таа консталација бензинскиот мотор ќе игра улога на генератор за полнење на батеријата.

Ваквите автомобили ќе имаат батерии со намален капацитет, па опсегот ќе им биде 120 или 200 километри.

Списокот на опрема вклучува мултимедијален систем, систем на камери за целосен преглед на она што се случува околу возилото и систем кој овозможува влегување во кабината без да се посегне по клучот.

Следниот новитет е со седум места за седење и има поголем клиренс. Тој crossover ќе се вика Kaiyi i-FA 01 и ќе биде долг 4.738 милиметри, што е како се рангира заедно со актуелниот SUV наречен Chery Tiggo 8. Овој crossover ќе има секвенцијален plug-in хибриден погон со 1,5 – литарски турбо мотор кој согорува бензин во основата .

Планот е да се произведуваат верзии со преден и интегрален погон. Во првиот случај на предната оска има електричен агрегат кој развива 204 коњски сили, додека во втората верзија активен е пар електромотори со вкупна моќност од 367 коњски сили.

Со полни батерии, тие ќе поминат до 120 или 180 километри, се разбира, кога се во режим на тивка работа.

Производството треба да започне поблиску до средината на следната 2023 година.

Впрочем, дебито на crossover/ coupe моделот е закажано за 2024 година, а моментално е претставен во форма на концепт наречен Kaiyi i-XA 01.

Се карактеризира со должина од 4.850 mm.

Дизајниран е од стилист од Белгија по име Луи Вермерш (Lowie Vermeersch), а тој заработувал за живот во студиото Pininfarina  Поточно, тој бил еден од стилистите од тимот.

Kaiyi i-XA 01 повеќе не е хибрид, туку полнокрвен електричен автомобил со дует од електрични мотори и погон на сите тркала.

Погонската единица испорачува 449 коњски сили и 600 Nm максимален вртежен момент.

Забрзувањето до „стотка“ трае 5,3 секунди, додека достапни се две опции за литиум-јонски батерии.

Сепак, изгледот и карактеристиките на првите четири модели на возила од новата марка се веќе одобрени, но crossover сличен на Coupe сепак би можел да биде предмет на дополнителни доработки, односно дизајнот и конструкцијата не се „конечно дефинирани“.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Дебитира BMW XM

Обновен DS 3

Претставен Chery Arrizo 8

Новиот Range Rover Sport – Претставен во Македонија

Acura ARX-06

Chevrolet Silverado ZR2 Bison

Buick Envista

Koenigsegg CC850

Ford Territory