Францускиот компакт бележи раст на продажбата во Европа од над 58%.
C4 е многу баран на Стариот континент. Во првиот квартал од оваа година беа испорачани 17.210 автомобили, со што се израмни со C3 Aircross и се бори за местото на вториот најпродаван модел на Citroen на европскиот пазар.
Очигледно, добро балансираната мешавина на погонски единици со внатрешно согорување (вклучувајќи го и 1.5 BlueHDi дизелот) со EV изданието даде повеќе од задоволителни резултати. Дополнително, Citroen опасно експериментираше со обликот на возилото, па така новиот C4 е мешавина од crossover, coupe, hatchback…
Како и да е, храбар потег на француската марка што доведе до сериозна побарувачка.
Сега ќе го има „неверници“ кој ќе се потсмеван на сметка на 17.000 продадени Citroen C4. Подобро е да не се прави нешто такво, бидејќи C4 е еден од најуспешните модели од големата серија од C сегментот во Европа. Верувале или не, но подобар пласман од асот на Citroen имаат само Kia Ceed (18.117), Ford Focus (21.658), Škoda Octavia (28.45 Toyota Corolla (35.523) и секако VW Golf (46.323).
Интересно е што C4 далеку ги надмина своите братучеди Stellantis. Новиот Peugeot 308 доби само 14.640 регистрации во истиот период, додека Opel Astra достигна 8.153 нови клиенти.
Друга важна точка е фактот што во понуда е e-C4, односно електрична варијанта на овој модел која значително учествува во продажбата. Многу важно, бидејќи на тој начин се намалуваат емисиите на штетни гасови од флотата поврзани со овој модел.
Сè на сè, Citroen има причина за славење!