Dacia Bigster пристигнува годинава

Додека компактниот Sandero ги руши продажните рекорди низ Европа како најпродаван модел, па дури и стана „број 1“ во Франција, и додека лансирањето на новиот возвишен караван Jogger е во тек во Европа, Dacia тивко подготвува молскавичен удар и во SUV сементот со сосема нов модел.

Станува збор за бројка поголема од постојниот (освежен лани) Duster, кој треба да ја победи конкуренцијата нудејќи простор и цена. Renault очигледно сака да заврши голема работа во Европа со својата романска „буџетска“ марка, а според досега виденото и најавено – тие се на добар пат. Оваа година на пазарите на Стариот континент ќе пристигне сериска верзија на концептот Dacia Bigster, кој ќе биде и модел со хибриден погон, пишуваат агенциите.

Иако конечниот изглед сè уште не е познат (рендерот на Autoevolution покажува како би можел да изгледа), постојат сите шанси тој да не се разликува значително од концептната верзија.

Дизајнерски карактеристики: сегашната насока на брендот со карактеристични Y LED дневни светла, каде логото на новиот бренд доаѓа до израз на тесна маска, но кое во сериската верзија веројатно нема да биде светло. Затоа ќе се задржат масивните теренски облоги на долните делови од каросеријата изработени од рециклирана пластика, како и мускулестата хауба, широките калници и хоризонталните задни светла во форма на Y.

Со должина од 4,6 метри, Bigster е речиси исто толку голем како Nissan X-Trail (4640 mm) или Škoda Kodiaq (4697 mm). Во исто време, Bigster е 280 mm подолг од постоечкиот Duster. Како резултат на тоа, Dacia ветува многу пространа внатрешност, која треба да има опција за трет ред седишта.

Bigster е поставен на CMF-B платформата на Алијансата која веќе ја користат Logan и Sandero, Renault Clio и Captur и Nissan Juke и Note. Овој потег на Dacia и обезбедува пониски трошоци за производство, што индиректно значи пониска цена на производот на пазарот за купувачот.

Списокот на погони ќе биде познат на презентацијата, а Bigster треба да работи со неколку бензински мотори и најмалку еден plug-in хибриден погон, како оние што веќе ги користат моделите на Renault како на пример Captur.

Со оглед на големината и тежината на теренSUV моделот, не очекуваме да видиме атмосферски 1.0-литарски SCE со три цилинди, со 65 КС од најевтината верзија на Sanderо под хаубата, па понудата најверојатно ќе започне со TCe турбо верзијата на истиот мотор со 90 КС. На купувачите најверојатно ќе им биде понудена верзија на моторот со фабрички инсталиран гас ECO-G 100, додека најмоќниот мотор најверојатно ќе биде позајмен од Renault Captur – со работен волумен од  1,3-литрси со летири цилиндри TCe бензинец , со 130 КС.

Хибридната верзија ќе користи технологија од Cli E-Tech и Dacia Jogger, која е бензински атмосферски 1,6 мотор со основни 91 КС поврзан со електричен мотор од 36 kW, стартер генератор од 15 kW и литиум-јонска батерија од 1,2 kWh за вкупно 140 КС и 205 Nm.

И покрај најновата технологија на Renault, во Dacia не сакаат да ја загубат од вид својата позната достапност, па што се однесува до цената, Dacia навести дека Bigster ќе биде во големина на VW Tiguan, но со цена под пониската или T- Cros.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Subaru STI E-RA Concept, Solterra STI Concept, WRX STI Concept и Levorg STI Performance Concept

Нова Honda HR-V за САД

Новиот Peugeot 4008 доаѓа 2023 и во електрифицирано издание

Јeep Renegade 2022

Haval KuGou

Нов Citroën C5 Aurcross SUV: Апсолутен комфор во понаметлив и попрестижен дизајн

Промоцијата на Volkswagen ID.Buzz најавена за 9 март

Hybrid BMW Series 7 со 560 КС

VinFast VF5, VinFast VF6, VinFast VF7, VinFast VF8 и VinFast VF9 на CES 2022