На крајот на осумдесеттите, идејата за спортски автомобил живееше во Романија. …
Колку и да изгледаше капиталистички декадентна во ригидниот комунистички систем идејата за брзо возило, тие сепак работеа на проект. Нејзиното кодно име беше MD87, а компанијата што го туркаше проектот беше Dacia.
Според специјализираните портали, имињата на децата на главниот инженер Николае Космеску се кријат зад шифрата MD87: М е Моника, Д е Драгос, а 87 ја симболизира 1987 година, кога тој автомобил требало да биде пуштен во продажба. .
MD87 EVO I беше создаден на платформата Renault 12 и имаше централно лоциран 1,4 литарски мотор со 65 КС и погон одзади. Дизајнерски позајми многу од рели легендата Lancia 037 напред, а одзади е чуден романски мутант на спортски автомобил и пик-ап.
Со вториот концепт, EVO II (1992), се појавија светла кои искакаат, а страната и опашката беа малку затегнати. MD87 никогаш не стигна до производната линија, двата концепта беа изгубени, а Dacia беше спасена од Renault.