Според британските медиуми, Porsche за 2027 година подготвува луксузен електричен crossover модел со седум седишта, способен за возење надвор од патот…
Ќе биде позициониран над Cayenne во гамата на германскиот производител, но нема да личи на ниту еден претходен сериски модел на Porsche, велат извори запознаени со предлозите за раниот дизајн. Исто така, се наведува дека се работи за модел со должина од над пет метри и профил кој е „дел sedan, дел crossover“. Извршниот директор Оливер Блум (Oliver Blume ) го опиша автомобилот, внатрешно познат по кодното име К1, како „многу спортска интерпретација на теренец“.
Кога ќе се појави на пазарот, напредниот предводник со погон на четири тркала ќе ја предводи растечката гама на Porsche. K1 ќе го нуди најновиот електричен мотор, батерија со високи перформанси и технологија за брзо полнење, за која упатените во седиштето на компанијата во Цуфенхаузен велат дека ќе ја подигне неговата цена далеку над Porsche Cayenna Turbo GT од 150.500 британски фунти.
Веќе три години во изработка и планирање, новиот модел на Porsche има за цел да го надгради успехот на моделите Cayenne и Macan. Моделот K1 има за цел да го заобиколи овој тренд со комбинација на спортски и корисност за кои се надеваат дека ќе им се допадне на клиентите на нивните два најголеми пазари: Северна Америка и Кина.
Кога ќе пристигне, тој ќе стане петтиот електричен модел на Porsche по Porsche Taycan, електричниот Macan следната година, електричниот Porsche Boxster/Cayman од 2025 година и електричната верзија на Cayenne закажана за лансирање во 2026 година.
„Имаме јасна стратегија за унапредување на електрификацијата во следните неколку години, со цел да испорачаме над 80% целосно електрични возила до 2030 година. Тоа е многу силна нагорна крива“, рече Блуме за продажните цели на Porsche.
Што се однесува до дизајнот на K1, неговите клучни атрибути вклучуваат уникатна силуета со кратка хауба според стандардите на Porsche, стрмно набиено ветробранско стакло и заоблен покрив. За да му даде на новото Porsche соодветни теренски способности, се вели дека има значително растојание од подлогата во најекстремниот режим на возење.
Расчистувањето од земјата ќе се прилагоди со помош на софистицирана воздушна суспензија со повеќе прилагодувања. Упатените велат дека кога ќе пристигне во 2027 година, K1 најверојатно ќе се базира на надградена верзија на платформата PPE, која ќе вклучува елементи видени на концептот Mission R првпат откриен на Саемот за автомобили во Минхен во 2021 година.
Меѓу нив е и електричен систем од 920 V за уште побрзо полнење. Очекувајте батерии од над 100 kWh и опсег на WLTP од над 700 km во неговата најефикасна форма. Другата технологија планирана за K1 вклучува електронски контролирано управување со четири тркала и електронски диференцијал.
Производството на новиот EV модел е планирано да се одвива заедно со идниот електричен Macan во фабриката во Лајпциг.