Влијанието на батериите за електричните возила врз животната средина и заедницата значително ќе се подобри со новиот закон усвоен од пратениците на Европската унија…
Согласно новата Регулатива за батерии, се менуваат досегашните правила за набавка, производство и рециклирање на батерии за електрични автомобили.
Затоа, од јули 2024 година, сите производители на батерии кои сакаат да продаваат во Европа ќе мора да поднесат извештај за целокупниот јаглероден отпечаток на производот, од рударство до производство до рециклирање.
Тие податоци потоа ќе се користат за да се одреди максималната граница на CO2 за батериите што ќе се применува од јули 2027 година и да се обезбеди компаниите да користат чиста енергија наместо фосилни горива, пишуваат специјализираните портали.
Компаниите кои продаваат батерии во ЕУ, исто така, ќе мора да ги почитуваат правилата дизајнирани да спречат злоупотреба на животната средина, човековите права и трудот во нивните синџири на снабдување.
Законот ќе бара од производителите на батерии да идентификуваат, спречат и решаваат широк спектар на прашања, од загадување на водата до права на заедницата, пишува Transport and Environment.
Од 2027 година, производителите на батерии ќе мора повторно да користат (рециклираат) 90% од користениот никел и кобалт, што ќе се зголеми на 95% во 2031 година. години.
Новите правила се исто така добра вест за растечката европска индустрија за батерии.
Законот ќе гарантира дека производите произведени од новите европски играчи не можат да бидат поткопани со увезени батерии произведени со помош на електрани на јаглен и со мало внимание на човековите и работничките права.
Тоа, исто така, ќе ги зголеми инвестициите потребни за воспоставување поголем капацитет за рециклирање и создавање локални работни места во Европа.