Еуро 7 нормите од 2026 ги убиваат моторите на внатрешно согорување

Предлозите на Европската унија поврзани со новото законодавство за нормата Еуро 7 за издувните гасови до 2026 година може да значат крај за автомобилите со мотори со внатрешно согорување, пишува англискиот магазин Autocar …

Според Европската асоцијација на производители на автомобили, тоа е четири години пред да биде забранета продажбата на нови автомобили со мотори на внатрешно согорување на пазарот  во Велика Британија.

Според британското специјализирано списание, конкретните предлози, кои треба да стапат на сила во 2025 година, ги дал Конзорциумот инженерски советници за ултра ниски емисии на Европската комисија.

„Европската асоцијација на производители на автомобили смета дека сценаријата за ограничување на емисијата на штетни гасови презентирани од Конзорциумот во пракса ќе доведат до ситуација многу слична на забраната за возила со мотори со внатрешно согорување, вклучително и хибридни електрични возила.

Дури и со измените, строгото законодавство околу  Еуро 7 емисиите може да ги направи помалите автомобили со внатрешно согорување економски неисплатливи за понатамошно производство.

Според објавените предлози, идните автомобили со мотори со внатрешно согорување би можеле да користат „повеќе степен супер катализатор“. Бензинските мотори би користеле загреан електричен катализатор, пар конвенционални три-насочни катализатори, филтер за честички и катализатор за „лизгање“ на амонијак.

Сепак, Европската асоцијација на производители на автомобили наведува дека инсталацијата на вакви големи и скапи уреди би била скоро невозможна во мал автомобил, а во исто време и неисплатлива.

Друг предлог наведува дека автомобилите Еуро 7 користат софистициран систем за дијагностицирање кој постојано ќе го следи моторот за да се обезбеди емисијата на штетни гасови да биде во согласност со регулативите во првите 250.000 километри.

Некои веруваат дека овие предлози, што ќе ги направи автомобилите со внатрешно согорување скапи или едноставно не кадарни да ги исполнат барањата за загадување, имаат за цел да поттикнат повеќе возачи да се насочат на електрични автомобили.

Европските производители остануваат несигурни во врска со „супер-катализаторите“:

„Техничките решенија дизајнирани да ги исполнат предложените екстремно ниски гранични вредности ќе бидат многу скапи и сложени. Возењето на технолошките барања до оваа точка сериозно ќе ги ограничи можностите за намалување на СО2 и потрошувачката на гориво и ќе има значителни несигурности во врска со трајноста и оперативните трошоци во текот на животниот век на возилото.

Покрај Европската асоцијација на производители на автомобили, Европската комисија доби критики за предлозите од широк спектар на институции, вклучувајќи го градот Амстердам, Европската федерација на кампери за одмор, Федералната стопанска комора на Австрија, Швајцарската федерална канцеларија за животна средина и Bisch компанија – гигант за производство на автомобилски компоненти.

И претходно германската канцеларка Ангела Меркел повика „ да се застане на  топката“, иако таа е една од најубедните промотори за развој и проширување на електричните автомобили, сепак барајќи притоа и постепен премин кон електричните автомобили.

Како и да е останува да видиме како ќе се движат работите до граничната со регулативи за издувните норни одредена 2026 година.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Иновативни метлички со две острици

Германците вградуваат клима уреди и во автопат

Lamborghini со нов V12 со хибридна помош

Електричен AC Cobra Series1

Повеќе од две и пол децении ESP спасува животи на патот

Beach Bot автономен робот „чешла“ плажи собира остатоци од цигари, ѓубре…

Шатл без возач, тестира гуми без воздух!

Во Русија направен најголемиот мобилен полнач за EV во светот!

Hyundai ќе понуди Ioniq 5 N перформанс изведба