Ferrari Purosangue затрупан со идеи

Според извештаите од Италија,Ferrari е преплавен со нарачки за својот crossover модел Purosangue од 390.000 евра и може да биде принуден да го затвори својот нарачки.

За разлика од конкурентните луксузни марки чии теренци често го сочинуваат лавовскиот дел од нивната продажба, Ferrari одлучи да го ограничи производството на својот прв crossover на не повеќе од 20 отсто од годишното производство, со цел да ја задржи ексклузивноста.

Дури и ако се претпостави дека вкупното производство на Ferrari на сите модели се искачи на 15.000 со додавањето на новата моделска линија, тоа сепак изнесува само 3.000 автомобили годишно.

И тоа можеби не е ни приближно доволно за да се остане во чекор со побарувачката, која е навистина неочекувана, пренесуваат информативните агенции.

 

„Имаме ризик да не можеме да ја задоволиме побарувачката и можеби ќе треба да ги затвориме нарачките многу брзо“, рече главниот комерцијален и маркетинг директор на Ferrari, Енрико Галиера (Enrico Galliera).

Purosangue користи атмосферски V12 под хаубата, карактеристика што ниту еден од неговите конкуренти фокусирани на перформанси не ја нуди, што може да го објасни налетот на нарачките однапред.

Галиера тврди дека интересот „експлодирал“ кога компанијата објавила дека Purosangue ќе користи V12.

Ferrari најверојатно ќе додаде хибридни модели со помал капацитет подоцна, позајмувајќи го или хибридниот V8 погон на SF90 или електрифицираниот V6 на 296 GTB, чиј капацитет од 3,0 литри ќе помогне да се избегнат големите даноци наметнати на големите мотори во Кина, каде што најверојатно ќе биде моделот многу популарен.

Сепак, V12 во Purosangue веројатно ќе биде голем фактор за убедување на постојните тврдокорни сопственици на Ferrari дека Purosangue е достоен да го носи значката на Ferrari.

Од Ferrari велат дека приоритет ќе им биде испораката на сегашните сопственици, а не на новите купувачи во марката.

„Секој сопственик на Ferrari сака да поседува Purosangue и ние мораме да ги наградиме, бидејќи тие се оние кои го направија Ferrari она што е денес“, изјави Галиера за Automotive News Europe.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Volkswagen ID.Buzz хит и пред да почне продажбата

Volvo привремено ја запре продажбата и понудата на лимузината Ѕ 60

Компанијата што произведува Јеер во Кина поднесе барање за стечај

GM го ревидира амбициозниот план за производство на EV во САД

Русија ја „моли“ Индија за испорака на потребни делови за автомобили, авиони…

Stellantis би можел целосно да се повлече од Кина

Горивата поевтинуваат бензините за два а дизелот за 1,5 денар

Три клучни проблеми за бавниот премин кон EV

VW нема да го згасне SEAT