Основачот на италијанскиот Lamborghini, Ferruccio Lamborghini, е примен во Автомобилската Куќа на славните, музеј во областа Детроит кој слави истакнати личности во автомобилската индустрија.
Ferruccio Lamborghini заработил богатство со производство на трактори, а дел од тоа првично потрошил на модели на Ferrari. Како што раскажува приказната, Lamborghini смета дека производите од Маранело се несигурни и се соочиле со Енцо Ферари (Enzo Ferrari) за тоа. Откако доби помалку од задоволителен одговор од Ferrari, Lamborghini реши да основа своја автомобилска компанија.

Првиот обид на тракторскиот магнат, Lamborghini 350 GT, дебитираше на салонот во Женева во 1964 година. Имаше 3,5-литарски V12 мотор кој произведуваше тогаш импресивни 350 коњски сили со црвена линија на 7.000 вртежи во минута и има современ GT стил со мотор поставен напред.
Следниот модел беше Lamborghini Miura, кој ги постави темелите на модерниот суперавтомобил со неговиот среден мотор и радикалниот стил.
Феручо Ламборџини, исто така, го надгледуваше лансирањето на Countach, кој беше претставен како концепт на Саемот за автомобили во Женева во 1971 година, но потоа се оддалечи од производителот на автомобили во средината на 1970-тите. Lamborghini преоѓаше од раце во раце неколку пати во текот на годините, вклучително и тоа што беше во сопственост на Chrysler, пред да слета во сегашниот дом со Volkswagen Group. Феручио Ламборџини почина во 1993 година.
Лоциран веднаш до музејот Хенри Форд (Henry Ford)во Дирборн, Мичиген, Автомобилската куќа на славните ги вклучува и Џеј Лено и организаторот на трката Хелен Ротер. Во музејот заедно со другите членови ќе биде изложена мермерна плоча потпишана од Феручи Ламборџини.