FIAT 500 со Safety mode на батеријата штеди струја каки мобилен телефон

FIAT 500 доживува втора младост на европскиот пазар и продажбата е подобра, а исто така се нуди и атрактивен електричен модел, со некој опции за прв пат применери во оваа бранша…

Fiat 500 EV привлекува внимание со својот атрактивен изглед, примерен погон, но и бројните паметни додатоци. Една од нив е карактеристика што ја знаат повеќето сопственици на паметни телефони, особено оние познати по тоа што брзо ја „шмукаат“ батеријата.

Fiat одлучи да понуди така наречен power saving mode, режим на работа во кој се заштедува потрошувачката на енергија. Таа е слична на еко-функцијата, но значително е поконкретна.

Функцијата се активира автоматски кога опсегот се намалува на 50 км. Силата на погонот е драстично намалена, а максималната брзина е ограничена на 80 км/ч. Исто така, во овој режим, така наречено. возење со една ножна команда (педала) таа за гас, преку која е можно да се обнови 30% повеќе енергија отколку со сопирање. Со придушен погон во овој режим, функциите за греење на седиштето, ретровизорот и задното стакло се исклучени, а климатизацијата не е достапна.

 

Се разбира, можно е да се заобиколи функцијата со стискање на гасот до крај или со рачно избирање на друг начин на работа.

Да речеме дека Fiat 500 се напојува за делница до 100 км на полначот за само 5 минути, додека 80% од капацитетот на батеријата се полни за 35 минути.  Според WLTP, опсегот на малиот Италијанец изнесува 320 км, а во градот одлични 400 км.

Да ве потсетиме, батеријата има капацитет од 42 kWh, електромоторот има моќност од 87 kW, а највисоката брзина што може да ја постигне изнесува 150 км/ч, додека забрзувањето од 0 до 100 км/ч се постигнува за девет (9) секунди.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Renault Arkana изненади на слалом тестот 77km

Роботизиран пешачки преми. Вештачка интелигенција одлучува за интервалите

BOSCH ја напаѓа Европа поради сеопфатната електрификација!

Hyundai подготвува перформанс модел на струја

Во Кина претставен EV што прочистува воздух!

По Volvo и Renault ја ограничи брзината на своите возила на 180 км/ч

Renault E – Teck и LEGO

Alfa Romeo ja напушта Giorgio платформата

Toyota развива нов Hydrogen мотор