Fiat го произведе последниот FIRE мотор

Ознаката FIRE е всушност кратенка на англиската кованица Fully Integrated Robotised Engine, која може да се толкува како „целосно интегриран роботизиран мотор“…

Акронимот ја означува ознаката за серија термички мотори за автомобили од групата FCA. Погонските единици од ова семејство се произведувале во погоните на Fiat, во Термоли, во Италија, додека погонскиот склоп Multiair, со волумен од 1,4 литри се симнувал од производните линии во Данди.

Погонскиот склоп бил развиен од компанијата Rodolfo Bonetto со цел да се замени старата серија од 100 на агрегатите на Fiat, што била актуелна до средината на осумдесеттите години на минатиот век.

Производството на овие единици започна во 1985 година и тие беа произведени со волумен од 0,8 и 1,4 литри. (769 до 1.368 кубни сантиметри). Покрај единечните 8 вентили, има и верзии на Super-FIRE со волумен од 1,2 и 1,4 литри (1,242 и 1,368 „кубни метри“), кои се разликуваат од „обичните“ со употреба на 16 вентили, или 2 пара по цилиндар. Во Бразил, овие „супер“ единици беа достапни и во верзија со вработен волумен од еден  литар.

Моторите од фамилијата FIRE првично користеле карбуратор, но подоцна се префрлиле на директно вбризгување на горивото во една (SPI), а потоа во повеќе точки (MPI). Непосредно пред да заминеме во историјата, беше користена последната технологија за повеќекратно вбризгување на гориво (SMPI), што е решение што во малку изменета форма користи и Formula750.

Во текот на претходната недела, погоните на FCA Групација лоцирани во градот Термоли имаа чест да го произведат последниот во историја мотор во единица „1.2 FIRE“, со што се отворија место за склопување на посовремени единици од семејството Firefly . Тоа се  нови единици со етикетата FireFly 1.0, и како целосно конвенционални и како хибридни. Првично ќе ги користат моделите на Fiat во сегментот А, Fiat 500 и Panda.

Новите мотори, особено тие со три цилиндри, со волумен од еден литар, се од стратешко значење за италијанскиот производител, пред се затоа што ќе се користат во голем дел од опсегот и се очекува да бидат многу  барани. Нивната еколошка соодветност исто така игра важна улога. Малиот 1.0–литарски мотор е исто така благодарен од механичка гледна точка, затоа што нуди севкупни подобри перформанси со помала потрошувачка, во споредба со единиците што ги менува.

Долговечноста на моторите со три цилиндри е загарантирана и со примена на технологија на благ хибрид, сметаат Италијанците.

Конечно, да додадеме дека прошталниот мотор 1,2 FIRE се наоѓа во бројни модели на Fiat, од кои најпопуларните во нашата земја се Panda, 500, Bravo / Brava, Punto, Grande Punto, Lancia Y….

Освен корпорацијата FCA, споменатиот мотор беше и под капакот на моделот Ford Ka.

А исто така бил вградуван и во Fiat 500L од Крагуевац како воведна понуда, која уште од премиерата вклучувала Fire мотор со волумен од 1.368 кубни сантиметри и скромни 95 КС.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Audi најавува „пионерски” модели со висока ефикасност”

Новите модели на Fiat нудат заштита од вируси!

Видео Škoda Superb iV и VW Passat GTE паднаа на тестот „северен eлен”!

Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic

Peugeot управувач: Од едноставна “рачка” до мултифункцонален управувач

Во BMW применета вештачка интелигенција за фарбање каросерии

Ferrari нема да произведува електричен супер автомобил -струјата се уште заостанува со перформансите!

Според Ford: Ford Focus ST e супериорен во однос на VW Golf GTI

EuroNCAP со нови прописи и построги критериуми