Ford и Rivian нема заеднички да склопуваат EV, но секо добил тоа што посакува!

Пред само две години во Ford владееше голема паника, бидејќи вториот по големина американски производител на возила во голема мера доцнеше со развојот на електричните возила на четири тркала, па иако работеше профитабилно, тогашниот претседател Марк Филдс беше принуден да се пензионира и беше заменет од Џим Фарли…

Причината лежеше во тоа што инвеститорите едноставно не го гледаа Ford како бренд кој има светла иднина, па затоа лидерите помалку или повеќе инвестираа во еден од конкурентите кој многу ветува.

Станува збор за Rivian кој деновиве всушност стана пионер во сериското производство на модерен oick-up, а Ford во таа компанија инвестираше дури 500 милиони американски долари.

Сепак, Rivian имаше многу амбициозна, таканаречена „скејтборд“ платформа на која можеше да се инсталира школка со различни големини и конфигурации, како и фактот дека оваа компанија доби нарачка од гигантот Amazon со желба да испорача сто илјади електрични комбињата ја подигнаа цената во поголема мера.

Иронично, Rivian беше во напредни преговори со General Motors во тоа време, но понудата на Ford беше онаа што не беше одбиена.

Плановите беа големи. Ford не само што требаше да ја добие гореспоменатата платформа за „скејтборд“, туку се очекуваше Rivian да развие неколку електрични crossover модели за својата премиум поделба Lincoln.

Но, како што известуваат колегите од редакцијата на Automotive News, во неодамнешниот разговор со првиот човек на Ford, Џим Фарли, тоа нема да се случи.

Клучната причина е што Фарли верува дека Ford е повеќе од способен да развива свои електрични модели и дека не му треба помош однадвор. Компанијата сака да испорачува околу 600.000 електрични возила годишно до 2023 година, а до крајот на оваа деценија околу половина од нејзината понуда ќе биде електрична.

Како и многу други ривали, Ford планира целосно да ги повлече моделите со внатрешно согорување на гориво до 2035 година.

Во име на вистината, Automotive News наведува и дека има некои други проблеми, како оној што Rivian и Ford работат на сосема поинаков начин. Компанија за масовно производство како Ford секако има значително поголем „апетит“ од малиот Rivian кој би сака да ја ограничи испораката додека не се отстранат сите недостатоци.

Фарли, сепак, ја пофали компанијата како еден од најдобрите партнери што некогаш ги запознал, а бидејќи Ford сепак инвестираше поголеми суми пари во неа, каде сè уште има свој удел и не се сомневаме дека инженерите ќе продолжат да соработуваат и споделуваат технологија.

Оваа вест, сепак, не е обесхрабрувачка за ниту една страна од приказната. Rivian неодамна изјави дека наскоро ќе мора да отвори дополнителна фабрика доколку сака да ги исполни барањата на клиентите и сама да врши испораки, како и онаа што ја резервира Amazon.

Од друга страна, Ford’s Mustang Mach E моделот се продава фантастично ширум светот, а компанијата соопшти дека досега примила над 200.000 нарачки за моделот F-150 Lightning кој ќе започне со испорака на пролет 2022 година.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Постојан развој: Зголемен опсег за Opel Corsa -e и Mokka-e

Доделени првите енергетски ознаки за електричните автомобили

DS3 Crossback E-Tense ја зголеми автономијата со едно полнење на батериите

Револуционерно автомобилско седиште за деца!

Стратегијата 2.0-IONITY го забрзува ширењето на мрежата брзи полначи за EV

Renault иTheArsenale го претставуваат AIR4 –Таму каде одиме не ни требаат патишта

Новиот Peugeot e-208 и Peugeot e-2008

Електричните автомобили зиме трошат 25% повеќе струја

Ford и GM здружуваат силите со производители на чипови