Ford развива полнач што самиот се „закачува“ за EV

Полнењето електрични автомобили лесно може да биде напорна работа за лицата со посебни потреби, особено во ситуации кога тие се насочени кон јавни полначи.

Експертите од американската компанија Ford се свесни за тоа и затоа се обидуваат да конструираат прототип на роботски полнач кој би можел сам да се поврзе со електричната инфраструктура на електричните автомобили.

Идејата е одлична и како таква на некои луѓе ќе им овозможи дополнителна погодност, додека во некои кругови на потенцијални купувачи практично ќе ја отвори шансата за експлоатација на електричниот автомобил воопшто. Токму вака луѓето од Ford ја коментираат новата идеја до која дошле, а која вклучува инсталирање на роботска рака која всушност би била медиум за пренос на електрична енергија од мрежата на EV батеријата.

Американскиот конструктор секако не е првиот кој се обиде да дизајнира систем за полнење на батериите на електричните возила, без задолжително вклучување на човечка рака. Решението, доколку се најде, секако не е без значење бидејќи манипулацијата со кабелот, кој често е премногу тежок и крут, може да биде проблематичен дури и за функционални луѓе. Така, германскиот Volkswagen веќе неколку години истражува систем за автономно полнење на батериите, додека американскиот Tesla поврзаната идеја ја претстави уште во 2015 година.

Сепак, ниту еден од споменатите индустриски гиганти не успеа да го донесе проектот во комерцијална употреба, што е како една од најзначајните пречки за одлуката за купување на нов електричен автомобил останува. Истражувањето на Институтот за потрошувачи за попреченост во Велика Британија, објавено во април 2021 година, ги опиша околностите под кои околу половина од испитаниците изјавиле дека имаат проблеми со ракување со кабли и со користење на полначи од сегашната генерација.

Роботот Ford е скриен под блендата и се наоѓа во близина на паркинг просторот каде што возилото е поставено по должина, па портата за полнење е блиску до конекторот со надворешната мрежа. По активирањето, кое се иницира со потпирање на апликација на телефонот, отворот се отвора и роботската рака е „закачена“ во електричната мрежа на автомобилот со батерии, а помошта што ја дава вградената камера е критично важна.

Производителите на автомобили сугерираат дека таков систем би можел да се користи и во иднина, на места резервирани за паркирање возила управувани од лица со посебни потреби. Поставување на такви склопови е можно и во дворовите на приватни куќи.

Погледнете го промотивниот видео клип.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Кинезите за 2023 ветуваат електричен автомобил со досег од 1000 км

Suzuki и Toyota заеднички прават електричен SUV

Електричен Chery QQ Wujie Pro

Дополнителна опрема направена по мерка за Opel Astra и Astra Sports Tourer

Lincoln Model L100 Concept

R5 TURBO 3E, Роден за дрифт

XPeng од Кина овозможува полнење на EV батериите двојно побрзо одошто Tesla

Moskvich ќе развие сопствена платформа за електрични возила

Dacia сврте нов лист