Германија победи во трката за прва земја која ќе има воз на водород во постојана употреба, со лансирање на првата линија на патнички воз што постојано транзитира ….
Четиринаесет возови ја покриваат рутата меѓу Кукшафен и Букстехуде, заменувајќи ги претходно користените дизел локомотиви. Првиот патнички воз на водород, Coradia iLint, веќе сообраќа во Германија. Поточно на железничката линија што ја покрива рутата помеѓу крајбрежниот град Зукхафен и Буктехуде во Северното Море, минувајќи низ Бремерхафен и Бремерверде.
Севкупно, патување од приближно два и пол часа. Овој тип на воз е особено корисен на овој тип на неелектрифицирани пруги кои сè уште работат со дизел локомотиви, кои се многу поголеми загадувачки. Не е изненадувачки што еден килограм водород е еквивалентен на околу 4,5 литри дизел.
Во пракса, ова претставува особено релевантна пресвртница за водородната индустрија, бидејќи претставува прв чекор во нејзиното воведување во патничкиот сообраќај. Alstom Coradia iLint испушта само пареа и кондензирана вода додека работи со ниско ниво на бучава.
Четиринаесет локомотиви со горивни ќелии припаѓаат на компанијата LNVG и нудат домет од 1.000 километри, за да можат да го покријат патувањето без потреба од полнење гориво во текот на денот. Покрај тоа, тие се способни да достигнат брзина од 140 km/h, иако на оваа прва рута се движат со брзина меѓу 80 и 120 km/h поради неговите карактеристики.
„Мобилноста без емисија е една од најважните цели за да се обезбеди одржлива иднина и Аlstom има јасна амбиција да стане светски лидер во алтернативните погонски системи за железници“, рекол Анри Пупарт-Лафарж, извршен директор и претседател. на одборот на директори на Аlstom, по премиерата.
„Првиот воз во светот со погон на водород, Coradia iLint, ја покажува нашата јасна посветеност на зелената мобилност во комбинација со најсовремената технологија. Ние сме многу горди што ја воведуваме оваа технологија во приказната како дел од светската премиера, заедно со нашите одлични партнери“, нагласи тој.
Овој најнов чекор е направен по успешен двегодишен период на тестирање со возови од претпродукција.