Honda поднесе патент за нов систем за само -балансирање кој ќе се користи во следната генерација Gold Wing…
Главната компонента е актуаторот на воланот кој ќе го држи мотоциклот наведнат кон возачот и ќе го спречи да излезе од контрола. Системот е дизајниран да ја намали тежината што возачот треба да ја поддржи додека го турка мотоциклот. Управувачкиот погон е поврзан со компјутер кој прима сигнали од вграден сензор за навалување.
Ако мотоциклот се навали премногу, тој започнува да дејствува, исправувајќи го за да го намали притисокот од тежината што го задржува. Ако мотоциклот дојде во целосно вертикална положба, управувачот ќе се свртат на другата страна за да не падне. DCT верзијата на Gold Wing веќе има „режим на брзина на одење“ што му овозможува да се движи напред или назад при мали брзини.
Додавањето помош за управување на овој режим ќе го олесни спречувањето на превртување. Постојните сензори и компјутери кои се користат за контрола на тракцијата и ABS системи веќе можат да го следат аголот на потпирање на мотоциклот, така што додавањето серво управувач на системот би било лесно и едноставно да се примени.
Honda поднесе многу патенти за следната генерација Gold Wing, која е во центарот на голем проект за истражување и развој. Не е јасно кога ќе ги видиме резултатите, но Hondа ќе сака да се етаблира како технолошки пионер, бидејќи конкурентните брендови веќе нудат технологија за помош на возачот што Hondа сè уште ја нема