Hyundai Ioniq 6 одложен поради редизајн!

Новиот електричен автомобил на Hyundai, моделот Ioniq 6, првпат беше виден на пат, но извештаите од Кореја сугерираат дека конечниот дизајн значително ќе се промени…

Според Корејскиот економски дневник, лансирањето на Ioniq 6 беше преместено кон средината на 2022 година за да се овозможи продолжување на каросеријата за 20 мм, браниците и фаровите да се рестилизираат, а капацитетот на батеријата да се се зголеми од 72,6 kWh на 77,4 kWh.

Промените во дизајнот треба да значат дека електричниот салон повеќе личи на впечатливиот концепт Prophecy, кој го имаше својот јавен настап на неодамнешниот саем за автомобили во Минхен.

Прототипот што е забележан тука има многу по конвенционални фарови и по исправена силуета од концептот, иако празнините во маскирната прикажување покажуваат сличен дизајн на задно светло во стилот на пиксели.

Одложеното лансирање на ЕV, исто така, се припишува на одложениот ремонт на фабриката Асеан каде што ќе се произведува. Тоа место во моментов ја прави лимузината Sonata и треба да се преуреди за да се направат автомобили базирани на платформата Е-GМP. Технички, Ioniq 6 ќе биде во голема мера идентичен со Ioniqu 5, со кој ја дели новата архитектура E-GMP.

Ова значи дека ќе се појави хардвер за полнење од 800 V, а седанот најверојатно ќе се нуди со избор на погонски единици со еден мотор и co двa мотори. Сепак, капацитетот на батеријата од 77,4 kWh ќе го надмине пакетот од 73 kWh, што, со поотворен 6-фокус на аеродинамичната ефикасност, најверојатно ќе го помести максималниот опсег на 300 милји. Останува непотврдено дали помала батерија од 58 kWh ќе биде опција.

Батеријата од 77 kWh е веќе достапна во новиот crossover на Kia, EV6, што укажува на тоа дека Ioniq 6 би можел да биде технички поблиску поврзан со тој автомобил.

Ова значи дека верзијата со погон на задните тркала најверојатно ќе користи мотор со моќност од 226 КС, додека автомобилите со погон на сите тркала ќе произведуваат 321 КС или-во премиум N варијантата- ќе одговара на 576 КС EV6 GT.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Во Берлин петиција за законот за забрана на автомобили во поголем дел од градот

Монтирањето на WV ID,3 трае 30 часа а на Tesla Model 3 само 10 часа

VW Group ќе гради фабрика а батерии во Источна Европа

Тesla Cybertruck само за пазарот во САД

Renault 5 Prototype 5 ја освои наградата за концептен автомобил на годината

Почна производството на електричниот Volvo C40 Recharge

Нема чипови – нема производство во фабриките на Škoda во Чешка

Opel останува без погоните во Риселсхајм и Ајзенах

Најпродавани автомобили на Апенинскиот полуостров