Hyundai со проблеми во САД поради користење детска работна сила

И тоа се случи во САД, производител на автомобили, денес, во 21 век е обвинет дека користи (експлоатира) детска работна сила…

Потценување е да се каже дека корејската корпорација Hyundai-Kia веќе некое време има лоша репутација, меѓу другото, и поради честата кражба на нивните производи на четири тркала, поради што многупати биле тужени од сопствениците, во смисла дека не презеле доволно сериозни мерки за да бидат безбедни, а сега се најдоа на обвинителна клупа од друга причина.

Рака на срце, треба веднаш да се признае дека групацијата Hyundai-Kia не направила ништо незаконско, но се чини дека тоа е дело на нивниот добавувач на делови со име SMART и со седиште во градот Монгамера во американската сојузна држава Алабама.

Американските закони кои регулираат кога на луѓето им е дозволено да ја најдат својата прва професионална работа се разликуваат од држава до држава, но во повеќето од нив старосната граница е шеснаесет години.

Тоа не значи дека е незаконски претходно да се занимаваат со некоја локална работа, како косење трева или собирање лисја, но мора да имаат најмалку шеснаесет години ако работат во професионална фирма каде што им се брои стажот и плаќаат данок.

Во случајот со споменатата компанија SMART, локалните власти пронајдоа деца на возраст од дванаесет години, а се започна кога родителите пријавија исчезнување на четиринаесетгодишно девојче по потекло од Гватемала.

Брзо била пронајдена, но полициската истрага открила дека во последните неколку месеци работела со 12-годишниот и 15-годишниот брат во фабриката на SMART.

Ова отвори уште поширока истрага и кога ќе биде завршена, полициските сили ќе откријат дека фабриката има околу педесет деца помлади од шеснаесет години кои работеле на машините и не оделе на училиште.

Овој детал е многу важен бидејќи во сојузната држава Алабама е нелегално да не се посетува училиште доколку лицето е помладо од седумнаесет години.

Во оваа фабрика се изработуваат различни метални делови за моделите Hyundai Elantra, Santa Fe и Sonata, а производителот од Кореја брзо се огради од целата ситуација.

Тој тврди дека немал и немал контрола врз тоа кој вработува SMART и дека тие се само партнери со нивните сопствени политики.

Сепак, неколку вработени рекоа дека фабриката е во голема мера зависна од евтина работна сила од земјите од Централна и Јужна Америка, од кои многумина биле илегални имигранти.

Се вели дека Hyundai постојано го зголемувал производствениот капацитет, поради што SMART ја донел оваа скандалозна одлука.

Но, приказната не завршува тука.

Се предвидува дека Hyundai ќе глуми лудило и ќе тврди дека не бил свесен за ситуацијата, но сега истото го прави и SMART.

Верувале или не, челниците на компаниите тврдат дека користеле други владини агенции за да најдат работници и дека тие се одговорни.

После 23 години живеење и работа во Америка, во секоја компанија во која сум работел научив едно нешто, а тоа е дека никој од нив не е заинтересиран да го реши проблемот, туку по правило само ја префрлаат вината на некого. друго. Во овој случај, Hyundai и SMART се одличен пример за таква приказна…

 

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Купувачите од САД најзадоволни од технолошките новини кај Genesis

Изменето логото на Citroen

Кинескиот BYD размислува за производство на електрични автомобили во Европа

Honda во септември го намали производството за 40%

Фалсификувани автомобилски делови-измама опасна по живот

Цената на бензините оди надолу а на дизелот нагоре!

R5 TURBO 3E ја освои ја освои наградата на публиката на натпреварот „Уметност елеганција 2022 “ во Шантили

Ferrari Purosangue затрупан со идеи

Голем интерес за електричен VW ID. Buzz