И Audi повикува на социјална дистанца и дополнително кревање на свеста

Производителот на премиум автомобили од Инглоштад, сака да го зголеми нивото на свеста кај луѓето за опасната ситуација  со разделување на четирите прстени во неговиот логотип…

Тоа е уште еден доказ дека Германците сериозно ја сваќаат опасноста и на секој можен начин изнаоѓаат пат да допрат до луѓето и почнуваат кампањи за кревање на свеста на јавноста за сериозноста на ситуацијата…

Со раздвојувањето на логотипот следи и порака: не ги напуштајте домовите (седете дома- кај нас), oддржувајте растојание, за да останеме здрави, да дадеме поддршка едни на други.

Инаку, логото на Audi (споените четири прстени) постои од 1932 година.

Еден од круговите го претставува Audi, a останатите три производителите на автомобили DKW, Horch и Wanderer што се соединиел во една компанија.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Киев размислува за забрана на користење на приватни возила

Audi пронајде начин да помогне да се прекрати времето во карантин

И Hyundai го менува логото, а Mercedes ja намали ѕвездата

Електричниот Fisker Ocean ќе има и воена и верзија за спасување

Кампери на три тркала 4.900 долари

BMW M4 ‘ракета’ од Минхен со 510 KС за 3,4 до 100 км/ч!

VW со виртуелна изведба на штандот од откажаниот Салонот во Женева

Уловен Facelift на редизајнираниот Fiat Tipo

VW Camper Van со преку 5.000 КС