И  Mazda MX-5 доби верзија со синтетичко гориво

Во Mazda веќе подолго време тестира нови технологии за своите идни модели, меѓу кои и нови синтетички горива за трдиционалните погонски единици со внатрешно согорување..

Компанијата од Хирошима сè уште не продолжила да се занимава со водород, со оглед на тоа што и претходно експериментирала, но има и големо искуство во областа на синтетичките горива, од кои некои се развиени внатрешно на база на микроалги. Ова е единствениот начин на кој тие чувствуваат дека конвенционалните возила можат да преживеат без потреба од технички модификации на нивните мотори.

Огромното мнозинство на производители се посветени на ова решение, бидејќи сите се согласуваат за ова прашање. Јапонскиот бренд направи чекор напред воспоставувајќи соработка со британската компанија Coryton, специјалист за е-горива. Mazda MX-5 е главниот лик на оваа соработка. Јапонскиот roadster, кој треба да се појави во продажба пред средината на деценијата, помина тестови со синтетичко гориво наречено „SUSTAIN“, направено од земјоделски отпад и нуспроизводи непогодни за човечка исхрана.

Јапонската компанија испрати единица Mazda MX-5 опремена со бензински мотор 2.0 SkyActiv-G кој развива максимална моќност од 184 KC без никакви технички модификации, за да ја тестира својата работа со ова еколошко гориво. Тестот беше изведен на рута низ различни патишта во Обединетото Кралство, поминувајќи вкупно 1.609 километри (илјада милји), покрај тоа што ги потисна перформансите на патеката до крај.

 

Патеките на Енглеси (Anglesey), Оултон Парк (Oulton Park), Нокхил (Knockhill) и Киркистаун (Kirkistown) беа сцената на овој исцрпен тест, во кој јапонските техничари добија резултати кои беа позитивни колку и ветувачки. Без никакво намалување на перформансите на овој моќен мотор, тие можеа да ја проверат и ефикасноста на синтетичкото гориво во однос на потрошувачката.

Резултатот е многу поинтересен, бидејќи потрошувачката од 6,9 l/100 km, што оваа верзија ја постигна при погон на бензин, и со рачен и со автоматски менувач, е значително намалена на 6,2 l/100 km. Оваа вредност ја покажува ефикасноста на синтетичкото гориво и ги потврдува анализите и студиите на брендовите. Одличниот резултат помага и за значително намалување на емисии што загадуваат.

Сега, Европа треба сериозно да размисли за вклучување на синтетички горива во следната ревизија на планот „Fit for 55“ планиран за 2026 година.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

И официјално Lamborghini Revuelto

Subaru планира нови хибридни и електрични автомобили за Америка

Пристигнува електричен VW Golf

Електричен Ram 1500 REV

Сите нови модели на ултра луксузниот бренд Rolls Royce ќе бидат електрични

Honda стартува со производство на новиот систем на горивни ќелии

Втора пролет на Dacia Spring

Емисиите кај хибридните автомобили се тројно поголеми одошто покажуваат официјалните тестови

Електричниот Rolls-Royce Spectre ја заврши третата фаза на тестирање