И официјално Citroen C4 X

Citroen, и официјално ги претстави C4 X и електричната верзија со ознака e-C4 X fastback crossover, кои ќе заземат позиција во гамата на оваа француска марка помеѓу стандардниот хечбек C4 и поголемиот C5 X….

Во овој поглед, извршниот директор на Citroen, Винсент Коби (Vincent Cobee), ги опиша овие модели како „достапна, одговорна и елегантна алтернатива на многу hatchback и crossover/ SUV модели.

C4 X и e-C4 X се во основа подолги верзии на моделите C4 и e-C4 кои премиерно беа прикажани во 2020 година.

Имено, тие го делат истиот преден дизајн како нивните компактни браќа и сестри, но имаат силен закосен наназад покрив, што доведува до целосно редизајниран опашка во стил на fastback.

Назад се LED светла, уникатна задна врата со интегриран спојлер и поконвенционално задно ветробранско стакло.

Пристапот во стилот на crossover е задржан, со зголемено растојание од подлогата и пластична облога низ каросеријата.

 

Поаеродинамичната силуета, исто така, резултираше со подобрен коефициент на отпорност на воздухот од 0,29.

 

Со должина од 4600 mm, C4 X е за 260 mm подолг од обичен хечбек C4, но тие го делат истото растојание помеѓу оските од 2670 mm.

Внатре има контролна табла слична на C4, вклучувајќи централен екран на допир од 10,0 инчи и позната дигитална табла со инструменти.

Сепак, новите модели го добиваат новиот MyCitroen Drive Plus информативно забавен систем воведен во поголемиот C5 X, кој носи нов интерфејс, подобро препознавање на гласот, поголема поврзаност и безжични ажурирања.

 

Citroen истакнува дека безбедносната опрема вклучува до 20 ADAS, вклучувајќи го и полу автономниот автопат за помош на возачот Ниво 2.

Подолгиот заден настрешница, исто така, резултираше со поголем багажник, сега од 510 литри, наспроти 380 литри на hatchback моделот C4.

Има и доволно простор за задните патници кои имаат корист од 198 mm простор на колената и повеќе наведнат наслон на седиштата.

Карактерот фокусиран на удобноста е нагласен со Progressive Hydraulic Cushions со Citroen Advanced Comfort седишта и седишта.

C4 X и e-C4 X ја делат архитектурата CMP / eCMP со стандардниот C4.

Иако повеќето европски пазари (Австрија, Белгија, Германија, Луксембург, Холандија, нордиските пазари, Португалија и ОК) ќе добијат само целосно електричен e-C4 X, Citroen нуди и C4 X со турбо бензин (PureTech 100 / Puretech 130) мотор и дизел (BlueHDi 130) агрегат на одредени пазари во Европа, Блискиот Исток и Африка.

 

Целосно електричниот e-C4 X доаѓа со еден електричен мотор со 100 kW / 136 КС и 260 Nm, додека литиум-јонската батерија од 50 kWh со технологија 400 V е доволна за опсег до 360 km и е компатибилна со 100 kW DC полнење.

 

Citroen e-C4 X забрзува од 0 до 100 km/h за 9,5 секунди, додека максималната брзина е ограничена на 150 km/h.

Citroen C4 X и e-C4 X ќе се произведуваат во фабриката на Stellantis во Вилаверде во Мадрид.

Продажбата ќе започне во есента 2022 година, но цените се уште не се познати.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Пристигна новиот Citroën C5 X

Chery претстави пет модели под брендот Kaiyi

Mini Aceman Concept

Најавен MG 7

Обновени Fiat Cronos и Fiat Argo

Во “Sphere” новиот Peugeot 408 ги привлекува сите погледи…

Geely Binyue Cool

Нов Nissan X-Trail

Toyota Yaris Cross GR Sport