Целосно обновување на идентитет на брендот на три различни производни локации на планетата за само 24 часа…
24 часа: толку време и требаше на Dacia да изведе индустриска „ tour de force *. Во фабриките во Питешти, Тангер и Казабланка ги трансформираше сите свои модели во исто време и им даде нов визуелен идентитет, 3100 возила во еден ден!
Динамично организираната Dacia се впушти во уникатен индустриски предизвик додека го одржува беспрекорниот квалитет на своите возила. На сето ова му претходеше повеќе од една година детална подготовка и координирана работа меѓу сите ресори. Кристоф Дриди (Christophe Dridi), потпретседател на индустрискиот оддел на брендот Dacia, откри малку повеќе за оваа трансформација.
Производството на возила е сеопфатен и сложен процес, но Dacia успеа да имплементира нов визуелен идентитет истовремено на сите модели во својата гама!
И сето тоа во рекордно време, во исто време во три различни фабрики: во Питешти, Романија и во Казабланка и Тангер, Мароко.
На тој начин, брендот радикално го промени сопствениот имиџ и доби нов идентитет кој ги отелотворува неговите ветувања за иднината и вредностите на кои тие се засноваат.
Со трансформирање на сопствениот идентитет, Dacia го направи првиот чекор во рамките на стратегијата Renaulution: се соочи со неколку големи предизвици, од логистика на делови до обука на вработените до мрежата на концесионерите.
Се поставува прашањето, како е можно возилата кои во понеделникот наутро излегле од производствената лента наеднаш да го носат новиот амблем на Dacia Link, а возилата произведени 24 часа порано да немаат таква карактеристика? Во продолжение откриваме што се случувало зад вратите на фабриките на Daciа и како невозможното станало возможно.
„Веруваме дека ова е првпат производител на автомобили да ја обнови целата своја гама во три фабрики истовремено. Тоа покажува колку сме приспособлив и динамичен бренд“.
Кристоф Дриди, потпретседател на индустрискиот оддел на брендот Dacia
*неверојатно достигнување, подвиг
Првo поглавие: Индустриски предизвик
На секои 50 секунди, едно возило излегува од производните линии во три фабрики на Dacia (во Питешти, Тангер и Казабланка). За време на трансформацијата требаше да се имплементира нов идентитет во дури 3100 возила во еден ден. Беше 24 октомври 2022 година, а возилата што требаше да се вградат со новите делови почнаа да пристигнуваат на линијата од 9 часот наутро.
Промената на визуелниот идентитет на целата гама возила, за само еден ден, беше неопходна за успехот на проектот. Новите делови беа претходно регистрирани во IТ системите, кои беа префрлени во понеделник наутро за да се елиминира ризикот од грешки и да се обезбеди успешен трансфер без да се наруши квалитетот. Логистичките зони исто така беа прилагодени за да ги сместат новите делови, внимавајќи да не се мешаат со старите броеви на делови.
Второ поглавје: логистички предизвик
Промената на идентитетот донесе и големи логистички предизвици: сите модели (Duster, Sandero, Logan и Jogger) требаше да се менуваат истовремено во три фабрики, а распоредот за развој и производство беше многу густ. Со 190 нови производи од 57 различни добавувачи, вклучувајќи лого, нов амблем и нови бои, логистичкиот тим имаше полни раце работа. Дополнителен предизвик беше недостигот на резервни делови и суровини, што значеше дека тимот мораше да се справи со доцнењата и да обезбеди сите делови да ги исполнуваат договорените стандарди.
„Сè направивме со стил благодарение на организацијата, посветеноста и посветеноста на нашиот примерен тим. Сите претпродукциски возила беа испорачани навреме и самото производство започна според планот. Секој пат кога ќе видиме ново возило на патот, се чувствуваме горди затоа што помогнавме да се донесе на пазарот и затоа што сме делумно одговорни за задоволството на нашите клиенти“.
Илеана-Флорентина Ботеа (Ileana-Florentina Botea), менаџерка на логистички проекти
Трето поглавје: Предизвикот на обуката
Успехот на радикалното реновирање се должи и на извонредната тимска работа од 20.000 луѓе вработени во три фабрики на Dacia. Посветените вработени во фабриката лесно одговорија на сите предизвици и брзо напредуваа, почитувајќи ги упатствата за интегрален развој и процедурите за индустриско производство. При воведувањето на основниот производствен план, операторите поминаа обука. Ова обезбеди беспрекорен проток на производство уште од првиот ден, придржувајќи се до бескомпромисните стандарди за квалитет.
„За ова се подготвувавме цела година: ги предвидовме сите можни проблеми со синџирите на снабдување, обуката и квалитетот. Благодарение на координираната соработка на сите сектори, успеавме да го имплементираме новиот идентитет на брендот во понеделник наутро, без да го нарушиме производството. Неверојатно!“
Стефан Станца (Stefan Stanca), раководител на инженерски проекти
Четврто поглавје: Предизвикот за продажба и маркетинг
Предизвиците за продажба и маркетинг беа поврзани со очекувањата на клиентите: моравме да отвориме нарачки пред да го имплементираме новиот идентитет во фабриките.
Индустрискиот подвиг и новиот идентитет на брендот ја пренесуваат пораката на Dacia на најатрактивниот начин досега. Ова е нов почеток за бренд кој неуморно менува правила!