Изменето логото на Citroen

Препознатливото лого на Citroen доживеа освежување: ова е неговото изменето издание, инспирирано од оригиналното лого од 1919 година.

Ова е само 10-ти знак со двоен шеврон за 103 години, подготвен по повод големото освежување на францускиот бренд и да го направи логото „полесно за користење на дигиталните точки на допир“.

Како што најавува Citroën, новото лого за прв пат ќе го видиме наскоро, на „значајно концептно семејно возило“. Автомобилот го прикажува новиот слоган „Ништо не нè движи како Citroen“.

Новиот знак ќе се најде на сериските возила на возилото „од средината на 2023 година наваму“. Тука спаѓа и новиот Citroen C3, кој ќе се појави следната година.

Извршниот директор на Citroen, Винсент Коби (Vincent Cobee ), рече: „Додека започнуваме со веројатно највозбудливото поглавје во нашата славна 103-годишна историја, вистинското време е Citroen да прифати модерен и современ изглед.

Нашиот нов идентитет е елегантен симбол на напредок додека се движиме нашите клиенти во смели возила со напредни размислувања кои ги предизвикуваат традиционалните правила на индустријата, додека емотивно обезбедуваат целото нивно искуство – особено електричниот погон – да биде подостапно, удобно и попријатно, без оглед на нивните желби и потреби“.

Историјата на авангардноста е отсликана и во едицијата на логотипи на двојниот „шеврон“

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Volkswagen ID.Buzz хит и пред да почне продажбата

Volvo привремено ја запре продажбата и понудата на лимузината Ѕ 60

Компанијата што произведува Јеер во Кина поднесе барање за стечај

GM го ревидира амбициозниот план за производство на EV во САД

Русија ја „моли“ Индија за испорака на потребни делови за автомобили, авиони…

Stellantis би можел целосно да се повлече од Кина

Горивата поевтинуваат бензините за два а дизелот за 1,5 денар

Три клучни проблеми за бавниот премин кон EV

VW нема да го згасне SEAT