Kawasaki претстави ново лого

Kawasaki Heavy Industries неодамна претстави нов деловен субјект, а тоа е Kawasaki Motors Limited, кој ќе биде одговорен за сите работи поврзани со мотоциклите…

KHI се одлучи на овој потег откако беше постигнат раст на продажбата од дури 80% во сегментот на мотоцикли од 2017 година. Демографијата на клиентите на овој бренд исто така се промени и стана помлада.  Според јапонската компанија, бројот на возачи на мотоцикли во дваесеттите години се зголемил за дури 60% во споменатиот период.

Дури и пред да се објави создавањето на ограничената дивизија  Kawasaki  Motors,  Kawasaki   имаше планови да го зголеми производствениот капацитет во САД, додека троши над 265 милиони американски долари за проекти за проширување на глобално ниво.

За да го прослави создавањето на новиот корпоративен идентитет, Kawasaki Motors Limited претстави ново лого. Сепак,тоа е веќе видено дизајнерско решение, претходно користено на линијата H2.

Логото има своја историја. Неговиот централен дел е окупиран од зборот „канџи“, што значи „река“, и некогаш бил пронајден на знамињата на бродовите во сопственост на бродоградилиштето  Kawasaki Тsukiju. Таа компанија подоцна ќе биде преименувана во Kawasaki Heavy Industries.

Новото лого е јасна порака за идните планови на гигантот од „земјата на изгрејсонцето“.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Ducati лансира scooter на струја!

Претставен BMW K 1600 за 2022 година

Yamaha MT-03 Iron Man

Новиот Sport Touring на Honda пристига на 21 октомври

Zero Motorcycle

Наскоро нова Honda Transalp

BMW Concept CE 02

Husqvarna FS 450 Supermoto

Мотоциклистите повеќе нема да учествуваат на „Пајkс –Пик“ трката