Кој е повеќе ценет на пазарот AMG, M, RS или Quadrifoglio?

Пердувите во асортиманот на производителите на автомобили, иако поскапи од моделите со пониско позиционирање, се значаен фактор за привлекување клиенти кон дилерите…

Создавањето автомобили кои се помоќни и повозбудливи привлекуваат внимание, а покрај тоа што придонесуваат за подобра продажба, овие автомобили го подигнуваат имиџот на брендот на следното ниво со демонстрација на супериорна технологија во комбинација со модерен дизајн и импресивни перформанси.

 

Понекогаш предводниците можат да бидат посебни, посебни модели, додека други се дел од поделба на перформанси, што е случај со германската премиум тројка составена од Audi, BMW и Mercedes-Benz со нивните гранки RS, M и AMG.

Сепак, Германците не се единствените, бидејќи меѓу другите, Alfa Romeo (Quadrifoglio), Lexus (F) и Jaguar (SVR) имаат посебни оддели за перформанси. Во повеќето случаи, моделите што се продаваат во овие поделби за перформанси се деривати на стандардни модели, но опремени со помоќни машини и поатрактивен стил.

 

Кој е лидер во однос на продажбата?

Што велат податоците на JATO Dynamics за одредени европски пазари со акцент на Alfa Romeo, Audi, BMW и Mercedes-Benz?

Во текот на 2021 година беше најпопуларно „ергелето“ на Audi, а брендот од Инголштад беше лидер во овој поглед и во првиот квартал од оваа година. Продажбата на сите RS модели, било да е тоа малиот RS3 или големиот RSQ8, изнесуваше вкупно 17.600 единици во 2021 година и 7.000 во првите три месеци од 2022 година. Ова е еквивалентно на 3,0 и 4,7 проценти од вкупните продажни резултати на (втората) баварска марка.

Audi одлично го позиционираше своето семејство на перформанс модели преку одлична маркетинг кампања, нудејќи им на клиентите широк спектар на модели.

Сепак, клучните модели како RSQ5 недостасуваат во портфолиото на Audi.

Во однос на продажбата, линијата RS ја следи Mercedes-AMG со околу 6.300 продадени примероци во првите четири месеци од 2022 година, што е за 34 отсто пониско во споредба со истиот период минатата година.

Како и Audi, така и Mercedes нуди широк избор на модели AMG, при што оваа поделба учествува со 4,1 отсто од вкупната продажба во истиот период (5,4 отсто во првиот квартал од минатата година).

Што се однесува до перформанс дивизијата на BMW со ознака M, во првите три месеци од 2022 година, марката од Минхен забележа продажба од 3.600 единици.

Обемот се зголеми за 18 отсто во споредба со 2021 година, најмногу благодарение на новата генерација М3 и М4.

За разлика од Audi и Mercedes-Benz, во случајот на BMW, само 2,3 отсто од вкупната продажба се однесуваат на моделите M.

Quadrifoglio со поголем процент од продажбата на Alfa Romeo

Конечно, интересно е да се види како Quadrifoglio се рангира во опсегот на Alfa Romeo.

Така моделите Giulia и Stelvio со значка со  детелина со четири листа учествуваа со 5,8 отсто од вкупната продажба во првиот квартал од тековната 2022 година, што е повеќе од регистрираните 5,3 отсто во минатата 2021 година.

Зошто Alfa Romeo бележи поголем процент на купувачи на модели со перформанси во споредба со германските конкуренти?

Ова делумно може да се објасни со ограничениот број на традиционални возила во гамата на Alfa.

Сепак, исто така е јасно дека повозбудливите модели на Alfa се многу популарни кај клиентите на италијанската марка, привлекувајќи повеќе внимание и во медиумите, како и во однос на перформансите.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Škoda  Enyaq iV кампер

ELegend EL1 и EL2 ќе бидат инспирирани од легендарни спортски автомобили

Tркачки Maserati MC20 GT2

Како е создаден светски препознатливиот архитектонски симбол на Минхен?

Конфискуван Ferrari 458 Italia во чешката полициска флота

Lamborghini Huracan Sterrato

Hopium Machina Vision

Toyota GR86 10th Anniversary Limited

Citroen C3 Aircross Rip Curl