Германскиот ADAC направи интересен тест со кој истражи колку време е потребно за загревање на кабината во електричен автомобил…
Тестирани се моделите Fiat 500e, Renault Zoe, VW e-Up, Hyundai Kona, VW ID.3, Tesla Model Y и BMW iX.
Мерењата се направени додека автомобилите биле неподвижни, на надворешна температура од минус десет степени, а резултатите покажале големи разлики.
Температура од 20 степени во кабината на BMX iX е постигната по само 12,5 минути.
Volkswagen VW ID.3 истата температура ја достигна за 24,5 минути, а електричниот Hyundai Kona за 25,5 минути.
На други им требаше подолго време, пренесуваат информативните агенции.
Така, на Fiat 500e му требаа нешто повеќе од 30 минути, а на Tesla Model Y, Renault Zoe и Volkswagen e-Up не успеаја да ја загреат кабината до посакуваната температура и по 40 минути.
Патничката кабина на Теslа се загреваше само до 15 степени, Renault до 14, а Volkswagen до 10 степени.