Audi Sport го објави својот распоред за развој пред планираниот влез во Формула 1 во 2026 година.
Audi Sport го користи едноцилиндричниот мотор од крајот на минатата година за да ја постави својата Формула 1 опрема за тестирање и мерење, не затоа што „погрешно ги прочита правилата од 2026 година“, туку затоа што планира да тестира работен прототип на својот иден хибриден F1 – погонската единица во целост на крајот на 2023 година.
Компанијата за време на автосалонот во Шангај потврди дека нејзината тркачка поделба веќе започнала со подготовки за влез во Формула 1 во 2026 година како фабрички тим со погонска единица направена во Германија. Станува збор за 1,6 литарски V6 мотор, електромотор, батерија и единица ECU, кои ќе бидат тестирани оваа година со цел да се создаде база за 2026 година.
„Проектот F1 на Audi започна во последниве месеци.
Посветени сме на важноста на деталната работа, материјалите и производствените технологии, а исто така се фокусираме на теми како што е управувањето со енергијата на хибридниот погон“, рече шефот за технички развој на Audi, Оливер Хофман. .
Тркачкиот тим наречен Audi Formula Racing GmbH веќе има 260 Ф1 експерти, а целта е до крајот на годината да го прошири тимот на 300 членови. Основата се наоѓа во Нојбург и ќе добие редизајниран симулатор за развој со точни F1 спецификации.
Овој објект е целосно неутрален за CO2.