Веќе добивме официјална потврда дека Suzuki ги напушта MotoGP и EWC на крајот од тековната сезона.
Според претседателот на компанијата Тошихиро Сузуки, одлуката да се напуштат овие две конкурентни категории е донесена со цел да се насочат средствата кон други иницијативи за одржливост. И додека одлуката да ја напушти врвната класа ја покажува силната желба на јапонскиот производител да го насочи својот фокус кон постигнување на оваа цел. Затворањето на официјалниот Suzuki Endurance Racing Team (SERT) може да значи крај на супербајк GSX-R1000.
Крајот на програмата за мотоспорт значи дека нема да има вистинска платформа за тестирање на литарски мотоцикл, па под знак прашалник е дали некогаш ќе видиме нова генерација GSX-R1000. Дополнително, бидејќи новата цел е насочена кон одржливост, развојот на бензински супербајк од новата генерација не се вклопува во таквите планови.
Suzuki би можел да се сврти кон развој на нова технологија за „почист“ GSX-R1000. Сепак, без аспектот на мото спортот, едноставно нема смисла компанијата од Хамаматсу да се фокусира на ваков проект.
За другите производители, кои имаат присуство во MotoGP и WSBK, исто така би имало смисла.
Земете го за пример Ducati. Иако Италијанците сè уште немаат електричен супербајк, тие имаат капацитет да направат нешто такво. Причината е партнерството со Dorna и улогата на официјален добавувач за MotoE.
Од друга страна, сегашната генерација GSX-R1000 не е променета од 2017 година. Имаше мали промени, но немаше вистинско освежување.
Иако е култна машина за љубителите на супербајк, таа не беше толку популарна на пазарот во последните години.
И покрај титулата во MotoGP на Џоан Миро, во 2020 година немаше зголемување на продажбата. Со претстојното затворање на програмата за мотоспорт, иднината на GSX-R1000 не изгледа ветувачка.