Круна на W 16 roadster моделите – Bugatti W16 Mistral

Уште од претставувањето на Veyron во 2005 година, моторот W16 е срцето на секое Bugatti.

Патничкиот автомобил што ја завршува ерата W16 секогаш беше предодреден да биде посебен: ексклузивен, елегантен и моќен. Мора да биде најдобар од ваков вид. Ова е W16 Mistral: врвниот родстер.

Мате Римац (Mate Rimac), извршен директор на Bugatti Rimac, изјавува: „За конечниот изглед на легендарниот W16 мотор на Bugatti, знаевме дека треба да направиме roadster. Повеќе од 40% од сите возила на Bugatti некогаш биле изградени со отворен покрив, воспоставувајќи долга низа на икони co перформанси кои – до денес – се почитувани низ целиот свет. Во ерата на Chiron до денес немаше roadster, така што претставувањето на Bugatti W16 Mistral го продолжува ова наследство, поттикнато од огромната побарувачка од нашите клиенти да ги искусат моќните перформанси на нашиот легендарен мотор. W16 Mistral го отвора следното поглавје во приказната за roadster Bugatti, инспириран од вековната легенда“.

За автомобил толку евокативен и важен како овој, многу внимание беше посветено на името што треба да го носи. Многу повеќе од едноставен развој на Chiron, на овој roadster му требаше име поврзано со слобода, елеганција и брзина. Инспирацијата дојде од „Маестрал“, силен ветер кој дува од долината на реката Рона, низ градовите на Азурниот брег во јужна Франција и во Медитеранот. A со мотор толку важен за карактерот на овој roadster, тој стои рамо до рамо со овој силен ветер: W16 Mistral.

Изграден околу дефинитивната инкарнација на моторот W16 со 1600 КС, W16 Mistral нуди перформанси за разлика од кој било автомобил со отворен покрив понуден досега. Ахим Аншејд (Achim Anscheidt), Директор за дизајн на Bugatti, истакнува: „Знаеме дека W16 Mistral секогаш ќе има големо значење во приказната за Bugatti, означувајќи го последниот пат кога можеби подобар автомобилски погон бил користен во сериски автомобил што се движи по патишта.

Ние, како дизајнерски тим, почувствувавме огромен притисок да испорачаме стил кој веднаш ќе го пренесе овој значаен момент, црпејќи инспирација од некои од најубавите roadster модели во историјата на Bugatti“.

Нивната муза би била Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid од 1934 година, спортски roadster кој го претставува врвот на елегантниот дизајн. Завршено во двобојна црна и oкер боја, дава совршена инспирација за овој пресвртен момент во приказната за Bugatti.

Bugatti W16 Mistral дебитира во бои инспирирани од Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid; топло црно со примеси на кафени и суптилни жолти акценти.

Не само што е почит на иконата каросерија, туку и на Еторе Бугати (Etrore Bugatti), кој ја избра црно-жолтата комбинација за многу од неговите лични автомобили, вклучувајќи го и неговиот Type 41 Royale.

За ентузијастите на брендот, тоа е безвременски визуелна комбинација на бои. W16 Mistral ја доловува суштината на ветробранското стакло на Grand Raid во форма на латинската буква V и го развива во модерно уметничко дело. Заобленото ветробранско стакло кое навидум се обвиткува околу A-столбовите беспрекорно се спојува со страничните прозорци и создава ефект на „визир“ што укажува на нивоата на перформанси во мотоспортот што ги нуди W16 Mistral. Самото ветробранско стакло е чудо на инженерството, доволно закривено за да создаде заоблен дизајн во форма на визир без да го наруши видот на возачот.

Горната линија на шофершајбната и страничните прозорци намерно тече околу страничните доводи за воздух.  Оваа линија на знаци потоа тече назад под страничното стакло. Аншејд продолжува: „За да го одрази новиот карактер на W16 Mistral, ние, исто така, целосно го измисливме неговиот преден дел, во согласност со вертикалниот распоред на нашите уникатни или ретки модели како што се Divo и La Voiture Noire. Веднаш е проткаено со чувство на ексклузивност; вертикално поставените фарови се целосно приспособени, а познатата решетка во форма на потковица е повторно замислена како многу повеќе тродимензионална; и подлабока и поширока.

Дизајнирањето на автомобил како W16 Mistral бара внимателно практикување на дизајнерската мантра на Bugatti „Form Follows Performance“, при што секоја компонента е напишана не само за да постави нови стандарди за убавина, туку и да игра улога во постигнување на сосема нови нивоа на перформанси. Френк Хејл (Frank Heyl), заменик директор за дизајн во Bugatti, рече: „Самите фарови имаат сложена форма, вклучително и потпис со четири светла што суптилно укажува на погонот на четири тркала и четирите турбо полначи на W16 Mistral. Но, нивната тродимензионална површина исто така функционира како аеродинамично помагало што го насочува воздухот низ светлината и надвор низ лаковите на тркалата за да го подобри аеродинамичниот отпор“.

Но, најважните моменти на функционалниот дизајн не завршуваат тука. Новите индукциски отвори за воздух зад потпирачите за глава се развиени од самиот почеток (од корен), имајќи ги предвид ригорозни тестови за превртување, така што секој од нив е направен од структура од јаглеродни влакна што може да ја издржи целата тежина на автомобилот во случај на превртување. Овој нов распоред на доводот за воздух, исто така, го збогатува искуството на возачот со W16, нагласувајќи го оркестарот помеѓу слабиот, моќниот, звукот на татнеж. Тоа е ненадмината аудитивна сензација во автомобилскиот свет.

Со цел да се развие не споредливи нивоа на елеганција и возбуда, Bugatti W16 Mistral ги содржи најновите инженерски иновации.

Напредните композитни материјали на Bugatti се споени со најсовремените 3D печатени компоненти од титаниум и алуминиум за да се обезбеди впечатлив дизајн, супериорни перформанси и солидна доверливост. Деталната анализа на динамичката вкочанетост на W16 Mistral им овозможи на инженерите да развијат лесни (едноставни) решенија кои ќе обезбедат оптимално ракување и перформанси во најекстремните услови. Внатрешноста на Bugatti W16 Mistral е внимателно рафинирана за да обезбеди искуство кое е истовремено елегантно и луксузно, а сепак доволно функционално за да се обезбеди дека сите информации се лесно видливи при брзина до 420 km/h. Посветеноста на квалитетот на материјалите останува белег на дизајнот на Bugatti. Но, во оваа лебедова песна за W16, има и сосема нов дизајн.

На пример, кожата користена на ново дизајнираните панели на вратите, прецизно тестирана и произведена според стандардите за квалитет на Bugatti со визија за редовна употреба во текот на сто години во иднината. И во знак на поздрав до познатите претходници на W16 Mistral, менувачот – направен од цврст блок од алуминиум – со допир на дрво и килибарна влошка со познатата скулптура „танцувачки слон“ заклучена внатре. Потсетуваме изданија на оваа скулптура ја одбележуваа хаубата на легендарниот Type 41 Royale.

Кога последниот roadster на Bugatti, моделот Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse, постави светски брзински рекорд од 408,84 km/h во 2013 година, неговиот 8,0-литарски W16 мотор имаше моќ од 1.200 КС. W16 Mistral  сега располага со 1600 КС, користејќи го истиот мотор што го придвижуваше Chiron Super Sport 300+ за рекордна брзина во 2019 година. Може да има само една цел: повторно да станете најбрзиот roadster во светот. Мате Римац продолжува: „Обединувањето на roadster форматот и нашиот W16 погон е апсолутно совршенство. Со отстранетиот покрив и пар големи доводи за воздух директно зад вашата глава кои внесуваат околу 70.000 литри воздух низ моторот секоја минута со полн капацитет, возењето на Bugatti W16 Mistral ве поврзува со сложената работа на овој револуционерен погон како ниеден друг Bugatti, што некогаш сте виделе.

„Она што ние исто така го продолжуваме со W16 Mistral е наследството на roadster моделите на Bugatti, секој неспоредлив по дизајн, перформанси и реткост, кој се протега назад до потеклото на Bugatti. Type 40, Type 41 Royale, Type 55 Roadster, Type 57 Roadster Grand Raid кои го инспирираа овој автомобил, па дури и неверојатната елеганција на Type 57SC Corsica Roadster – Bugatti отсекогаш се поврзуваа со чистотата на возењето со отворен покрив. Така, иако наследството на W16 на патиштата завршува со W16 Mistral, ние го продолжуваме наследството на roadster креациите, за прв пат воспоставен од Еторе Бугати пред повеќе од еден век“.

Овој Bugatti W16 Mistral roadster ќе се произведе во само 99 примероци, што ќе се продаваат по нето цена од 5 милиони евра, а испораките треба да започнат во 2024 година.

И на крајот податокот, што кога се во прашање моделите на Bugatti станува секојдневно нешто – целото производство на W16 Mistral е веќе сега  распродадено.

 

 

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Кинезите за 2023 ветуваат електричен автомобил со досег од 1000 км

Suzuki и Toyota заеднички прават електричен SUV

Електричен Chery QQ Wujie Pro

Дополнителна опрема направена по мерка за Opel Astra и Astra Sports Tourer

Lincoln Model L100 Concept

R5 TURBO 3E, Роден за дрифт

XPeng од Кина овозможува полнење на EV батериите двојно побрзо одошто Tesla

Moskvich ќе развие сопствена платформа за електрични возила

Dacia сврте нов лист