KTM X-Bow GT-XR

Врвната верзија на KTM X-Bow е официјално прикажана во јавноста, а во името ја доби и придавката GT-XR, како ознака за супериорни перформанси и возачко искуство..

Патниот X-Bow GT-XR е многу сличен на тркачките автомобили GTX и GT2 произведени од оваа австриска компанија, додека неговата цена е „само“ 284.900 евра.

Како што е најавено, производството нема да надмине 100 примероци годишно.

Важно е да се наведат следните податоци: GT-XR располага со монокок од јаглеродни влакна и челична рамка со висока цврстина што придонесува за тежината на автомобилот од 1130 килограми (без течности).

За погонот е одговорен 2,5-литарскиот турбо мотор на Audi со пет цилиндри, кој испорачува моќност од 500 КС при 6350 вртежи во минута и максимален вртежен момент од 581 Nm при 5550 вртежи во минута.

Потентниот агрегат е поврзан со седум степен менувач со двојна спојка кој ја испраќа силата на задните тркала благодарение на диференцијалот со ограничено лизгање.

Комбинацијата обезбедува супериорни перформанси: Забрзувањето од 0 до 100 km/h за само 3,4 секунди, додека максималната брзина изнесува 280 km/h.

Од KTM велат дека GT-XR е „совршен и за секојдневно возење“ благодарение на големиот резервоар за гориво од 96 литри, прогресивното електрично управување и опционалниот хидрауличен систем за подигнување од 9 сантиметри.

Покрај тоа од КТМ потенцираат и дека покрај компонентите кои генерираат надолна (потисна down force) сила, како што се големото задно крило, задниот дифузор и предниот сплитер, GT-XR има и секција во подот што е дизајнирана така да го максимизира ефектот на тлото (подлогата) благодарение на вртлозите создадени од предниот сплитер, создавајќи така воздушен „печат“ (заптивка) под автомобилот.

На купувачите им се достапни и керамички сопирачки, додека пак Sachs се погрижи за напредната суспензијата на автомобилот, а тркалата со централно заклучување се нудат  како опционален додаток.

Внатрешноста располага со отстранлив волан од јаглеродни влакна (исто така на воланот има и дигитална  група на инструменти), прилагодливи ножни команди – педали, како и опционален систем за камера, потоа аудио систем со Bluetooth, LED осветлување, клима уред, како и мала кутија за ракавици.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Lancia Delta Evo-e RX на Леб со „одежда“на Martini

Во В. Британија стравуваат: Електричните возила се премногу тешки

Dacia ќе учествува на релито Дакар од 2025 година

Кон крајот на годината Audi ќе го тестира својот Ф1 мотор

Toyota GR H2 Racing Concept

Porsche- Откако е одбиен од Red Bull и McLaren повеќе не сака да влезе во F1

Opel и ADAC го продолжуваат партнерството во рели купот на електрични возила

Alpine A110 GT4 Evo за Pikes Peak

Извршниот директор на F1 овој спорт никогаш нема да прејде на електрични автомобили