Кусо но слатко дружење со Peugeot 508– атрактивен спортски седан на Французите

Генералниот застапник за програмата на францускиот бренд за Македонија, Албанија, Србија, Црна Гора и Косово, Euroimpex од Скопје, со цел подобро да нѐ запознае со својот нов модел, организираше дружење на кое покрај се забавувавме и на кусо уживавме во возењето на новиот атрактивен француски „лав„

Втората генерација на француски „адмиралски брод“ во актуелната понуда е комплетн нов автомобил, и од концепциски и од дизајнеерски и од технолошки аспект.

Тој ни ја покажува новата визија на Французите за иднината во која се движи брендот и која мора да признаеме навестува многу убави и возбудливи изненадувања.

Новата ера е во поглед на новите технолошки остварувања, автономноста, а секако тука се вбројува и одличниот сплет на моќта со елеганцијата …

Возилото досега го гледавме на салоните и преку интернет од бројните светски манифестации но сега имавме можност, благодарение на генералниот регионалн застапник и увозник на програмата на Peugeot, компанијата Еuroimpex, да го почувствуваме новиот дух и визија што ни ја нуди францускиот лав и тоа на едно повисоко ниво кон кое стреми Peugeot.

Покрај главната ѕвезда новиот 508, импортерот ја искористи оваа можнпст за да не запознае и со својот нов дилер во Битола – „365 мобиле“, каде во нов салон на Peugeot, од денес, Битолчани и заинтересираните од околината ќе можат поблиску да се запознаат со помудата на француската марка.

Претставниците на медиумите имаа на  располагање четири верзии на убавиот спортки седан, две опремени со бензински и две со дизел агрегати, со ниво на опременост Allure, GT-line и GT.

Бензинците ефикасни,  штедливи и моќни со четири цилиндри и работен волумен од 1,6- литри и PureTech технологија, што во Allure пакетот располагаше со моќ  од 180 КС, а кај  GT изведбата со  225 КС.

Дизел афреагатите од 2,0 BlueHDi семејството, во  GT-line пакетот имаше моќод 180 КС, а  кај Allure.- 160 КС.

Најмногу време минавме уживајќи во возењето на  508 GT-line кој просто ги пеглаше свиоците на плетвар, а на автопатот ксполодираше со динамика и правовремено испорачување на силата преку осум степениот автоматски менувач.

Управливоста изненади а малиот и од двете страни зарамнет кожен управувач иако на почетокот ни изгледаше помаку директе, со време ни „легна“ и беше повеќе од задоволувачки, а истото  можеме да го речеме и за одѕивот на педалот за гас, додека сопирачките покажаа дека се ефикани и дека без проблем го кротеа динамичниот спортски седан..

Елегантната спортска силуета со ниска става мораа да ја платат цената, за тие со висина од над 1,85 m, назад е тесно, особено ако напред седи исто толку висок возач или совозач.

Но вреди за да се вози оваа заводлива појава во coupe со четири врати форма…

За тие што седат напред е комфорно и удобно а спортски профилираните седиште со можност за продолжување на седечкиот дел нудат одличен комфор и подршка при брзото минување во свиоците и не замараат на пофолги патувања….

За повеќе детали, пофалби и евентуални забелешки, ќе пишуваме по тест возењето што ќе биде подолго од неколку часа, а шти веруваме ќе следува набргу….

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Најмалиот SUV на Audi, на струја, само за кинески пазар

Ford Transit Custom Sport „работник“ подготвен за тркачки патеки!

И официјално претставен Tesla Model Y !!!

Се знае погонот на новиот BMW M3

Максимизирање на потенцијалот: Програма за конверзија на Opel Combo

McLaren Senna GTR во септември и само во 75 примероци

Peugeot 508 Sport Engineered добија продукциска верзија!

Tesla годинава планира промоции на  pick- up и на crossover

VW Golf Mk8 снимен речиси без маска!