Lamborghini со нов V12 со хибридна помош

Во интервју за списанието Autocar, извршниот директор на Lamborghini, Стефан Винкелман откри што се подготвува во блиска иднина, почнувајќи од крајот на годинава кога компанијата ќе го претстави новиот модел.

Најавено како летно деби во соопштението за печатот, кое главно зборува за „најдобрите шест месеци на Lamborghini“ во однос на продажбата, следниот нов автомобил ќе има атмосферски V12 мотор со хибридна помош.

Без да навлегувам во многу детали, 56-годишниот директор рече дека новиот модел ќе користи технологија на суперкондензатори на ист начин како и Xian FKP 37 од 819КС – првиот електрифициран сериски автомобил на компанијата.

За време на истото интервју, Винкелман рече дека 2022 година ќе биде година кога Lamborghini   ќе претстави два модели базирани на Huracan и Urus. Се знае дека Huracan нема да ја добие следната генерација во 2022 година, туку во 2024 година. Ова значи дека постојниот модел ќе добие уште еден дериват што ќе се базира на Super Trophy Omologist. Времето ќе покаже дали ќе биде STO Spyder или друг вид Huracan.

Што се однесува до Urus што ќе излезе следната година, Супер SUV ќе помине низ освежување, веројатно ќе донесе малку повеќе енергија и plug-in хибриден погон.

Понатаму, Винкелман му рече за Autocar дека наследникот на Aventador ќе биде лансиран во 2023 година со погон PHEV. Нема да користи суперкондензатор бидејќи не е доволно зелен за да ги исполни се построгите прописи за емисија. Затоа Lamborghini ќе усвои plug-in хибриден погонски систем за комплетно новиот V12 мотор.

На прашањето за дополнителната тежина што се должи на хардверот поврзан со електрификација, Винкелман избегна директен одговор, повикувајќи се на односот моќ-тежина. Читањето меѓу редовите значи дека замената за Aventador ќе биде посилна благодарение на електричното засилување за да се компензира дополнителната тежина. Сепак, повеќе јаглеродни влакна и други ултра лесни материјали можат да го минимизираат зголемувањето на телесната тежина.

Што се однесува до новата генерација на Huracans, Винкелман истакна дека е рано да се каже дали ќе го задржи атмосферскиот 5,2-литарски V10 мотор. Тој не ја исклучи можноста за хибриден V6, велејќи дека Lamborghini ќе истражува други типови на мотори пред да донесе „избалансирана одлука“.

Што се однесува до веќе потврдената четврта линија на модели што доаѓа по 2025 година со целосно електричен погон, шефот на Lamborghini рече дека тој нема да биде теренец. Наместо тоа, тој ќе има форма „најмалку 2 + 2, односно автомобил што се вози секој ден“. Звучи како grand tourer, па иако тоа нема да биде седанот Estoque што трпеливо го чекаме, тоа би можело да биде модерна Еspada.

 

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Прототип на Ford Transit FCEV

Новиот Porsche 718 ќе има електричен погон

Тоyota во 2025 со нов Prius со нова технологија

Лесна платформа на Lotus за наследниците на Elise и Еvora

Првиот електричен Alfa Romeo пристигнува 2024 година

Unique Puncture-proof Tire System

Honda ги интензивира работите на автономни возила

Тајното оружје на Dacia против гребаници

Volkswagen отвори центар за истражување и развој на батерии