Лука де Мео- план за пресврт во Renault

Новиот извршен директор на францускиот производител, Лука де Мео, даде вовед во неговиот план во врска со заживување на овој бренд, кој падна во огромна криза благодарение на низа фактори,од кои некој спаѓаат во групата „виша сила”… .

Прво и најважно негативно влијание е пандемијата на корона вирусот и кризата што таа ја предизвика, проследена со проблематични односи со Nissan и Алијансата што практично се распаѓа, како и високите трошоци за електрификација.

Лука де Мео, кој некогаш го водеше Seat со голем успех, сега има пред себе една голема задача, да ја промени ситуацијата во групата Renault.

Де Мео ќе го претстави својот детален план и стратегија за таков потфат на почетокот на 2021 година, но тој сега ги даде првите индикации за тоа кои се целите.

Renault веќе го започна процесот на реструктуирање, а доби и финансиска помош од француската влада, па сето тоа треба да претставува основа за нова стратегија.

Енергичниот менаџер од Италија ги презеде првите чекори веднаш по преземањето на функцијата извршен директор на Renault.

Тој веќе ја посети Романија и ја посети фабриката Daciа, што беше јасен сигнал за тоа колку е важен овој производител за целата група.

Лука де Мео не сакаше да даде повеќе детали за планот за спас на Renault. Сепак, тој истакна дека формирал група од 40 лица кои претставуваат различни брендови од групата, но исто така и региони, па дури и оддели.

Сите тие ќе работат заедно за да креираат нова стратегија.

„Тоа нема да биде список со желби, туку пмапа што ќе го покаже патот што ќе го следиме во наредните години“, рече шефот на француската марка. Планот ќе има три фази, а последната ќе биде завршена до крајот на 2026/27 година. години.

Првиот дел од стратегијата ќе се однесува на моменталната состојба и прашањето – како да се преживее кризата со корона вирусот?

Една од вестите е дека Де Мео ќе инсистира на тоа дека мора да се обезбеди поголема заработка по продаден автомобил и дека неговиот план ќе се фокусира на возила кои се во сегменти со голем потенцијал.

Ваквите најави одат рака под рака со претходните извештаи дека Renault ќе се откаже од целиот спектар на модели, пред сè од оние што припаѓаат на сегментот на MPV, но и на Talisman, па дури и на Megane!

Очигледно е дека акцентот ќе биде ставен и на електрификација, затоа што првиот човек на францускиот бренд во изјава за локалните медиуми рекол дека е возбуден што налетал на „бисери“ во Renault, како што се хибридната технологија и платформата за електрични автомобили CMF-EV.

Една од задачите на италијанскиот менаџер ќе биде да обезбеди поголема независност на Daciа.

Де Мео ја нарекол романската марка „чудо“.

„Време е Dacia да цути самостојно“, рече новиот шеф на групата Renault. Производителот од другата страна на Карпатите очигледно ќе добие поголема и позначајна улога во самата група, на крајот на краиштата, знаеме дека наскоро ќе пристигне нискобуџетниот EV на оваа марка, што треба да биде вистинска револуција кога станува збор за цената во овој сегмент.

Неодамна се зборуваше дека марката Alpine ќе исчезнат, но Лука де Мео не се согласува со таков развој на ситуацијата.

„Мислам дека Alpine има иднина како бренд“, рекол Италијанецот.

Де Мео верува во подобро утре за Alpine, особено поради фактот што овој бренд бележи голема добивка по продаден автомобил, што е од големо значење за целата група.

Новиот извршен директор на Renault веќе започна да носи засилувања во управувањето, така што неодамна во одделот за дизајн пристигнаа Алехандро Месонеро-Романос (од Seat и Жил Видал (од Peugeot).

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Ford ги запре испораките на Kugа PHEV поради опасност од самозапалување!

Mitsubishi од септември ги запира испораките на SUV возила во Европа

Уште еден познат автомобил исчезнува од пазарот во САД!

Toyota Corolla – Најпродаван автомобил во првата половина на 2020 година

Шефот на РЅА Opel од идната година ќе носи профит

Golf се врати на врвот на Европа!

SEMA сепак го откажа настанот за 2020 година

Продажбата на Lada го достигна нивото пред кризата и продолжува да расте!

Во Франција расправа за локацијата каде ќе се прави електричната Dacia