Lynk & Co 03+

„Zero 3“ е единствениот модел со три волумени од широката палета на брендот Lynk & Co, кој вообичаено се состои главно од crossover модели…

Како и да е, моделот со четири врати со должина од близу 4,7 метри се бореше за речиси една третина од вкупниот продажен резултат на марката, па така минатата година на кинескиот пазар беа испорачани 77.000 примероци со ознаките Lynk & Co 03. .

Покрај тоа, оваа лимузина заснована на шведската CMA архитектура, помина низ темелен процес на затегнување на брчките дури во својата петта година од пазарот.

Со рестајлирањето беше зачуван корпоративниот стил, но дојде до претопување (промена на пердуви) на новитетот, па лимузината стана поагресивна отколку што беше. Се појавија нови браници, грлото за довод на воздух сега е поголемо, а осветлувањето е иновативно, кое вклучува предни светла со двојни LED ленти.

Светлосната лента помеѓу задните сигнални групи сега доби функција, па дури и амблемот на брендот поставен во центарот сега е осветлен. Крајот на издувните цевки е двоен и автентичен, што значи „без лаги – нема измама“.

Внатрешноста е целосно нова, што значи дека се е променето, вклучително и внатрешните панели на вратите и централниот тунел. Екраните на предниот гребен сега се поголеми, додека екранот на инструментот е без капак. Екранот на допир што ги следи поставките на инфозабавниот систем е инсталиран над отворите за воздух, но сепак е свртен кон возачот. Речиси нема физички достапни копчиња и копчиња на предниот панел.

Основната верзија, која нуди турбо бензинец со три цилиндри и 1,5 турбобензинец со 180 коњски сили, е исфрлена од гамата, иако во локалните медиуми има најави дека ќе има нови ниски варијанти на Lynk & Co. 03 модел, со нов 1,5-литарски турбо, кој на јавноста и е познат од гамата на Geely.

Во меѓувреме, првичната верзија секако ќе биде онаа со дволитарски турбо бензински мотор. Неговата моќност е зголемена од претходните 190 на сегашните 218 коњски сили. Менувачот не е сменет, па за преносот и понатаму е задолжена старата седумстепена роботска единица со двојна спојка.

Lynk & Co 03 PHEV останува во опсегот. Главната улога во оваа погонска група ја има трицилиндричниот мотор со внатрешно согорување. Турбо бензинскиот „литарски и пол“ мотор беше дополнет со електричен агрегат, па оваа верзија пред рестајлирањето произведуваше 262 коњски сили. Колку време ќе помине по подмладувањето, останува да видиме. Во врска со ова, конструкторот засега молчи.

На врвот на гамата ќе се најде „возбудениот“ Lynk & Co 03+ со 2.0 мотор (265 „коњи“, како во специјалната верзија на претходната Cyan), и со осумстепен „автоматски“, пренос на енергија на сите четири краја на телото и дополнителни детали за телото.

Освежениот седан Lynk & Co 03 ќе се појави на кинескиот пазар кон крајот на есента. Пред-рестајлинг примерите беа понудени по цена од дваесет илјади долари, ако беа на почетокот на понудата, додека за најмоќниот седан беше потребно да се издвојат 37 илјади американски долари Точно, таков модел имаше и, не толку популарен во Кина, интегрален погон.

 

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Дебитира BMW XM

Обновен DS 3

Претставен Chery Arrizo 8

Новиот Range Rover Sport – Претставен во Македонија

Acura ARX-06

Chevrolet Silverado ZR2 Bison

Buick Envista

Koenigsegg CC850

Ford Territory