Материјалите за изработка на BMW модели од иднина до 70% подложни за рециклирање

Германскиот производител BMW сака повторно да биде на врвот на индустрискиот сегмент во кој се натпреварува последните сто години…

Овој пат можеби не се должи на примената на технолошки решенија кои им го олеснуваат животот на клиентите, туку пред се поради подобрувањата во производните процеси на долг рок.

На саемот за автомобили во Минхен минатата есен, компанијата претстави концепт автомобил кој беше претставен со цел да му покаже на светот како е можно да се состави возило од материјали кои се целосно рециклирани односно еколошки прифатливи.

Иако ова е многу тешко да се постигне во моментов, тоа нема да биде случај во блиска иднина.

Мислењето на извршниот директор на баварската компанија Оливер Ципсе апострофира дека кон таа цел треба да се стремат сите производители на автомобили.

Во разговор за германското издание Merkur.de, тој рече дека човештвото не може да продолжи да го развива потрошувачкиот менталитет што е изграден во изминатите неколку векови.

„Човештвото во моментов користи околу сто милијарди тони суровини на годишно ниво, а сето тоа најмногу се отстранува од горниот слој на Земјата. Ова е пат по кој не може вечно да се оди, во економска смисла, но и во контекст на (не)одржливоста“.

Ова е без сомнение веродостојна изјава, но на луѓето им требаат нови автомобили и нови телефони во исто време, и она што го кажува нашиот народ „секогаш и во секое време“.

Како треба да се реши ова прашање во дадените околности? Одговорот е јасен и се вика рециклирање.

По претставувањето на концептот BMW и Vision Circular на IAA, Ципсе во плановите на компанијата воведе желба да направи повеќе за можноста за идно рециклирање.

Затоа, иако денешните автомобили користат само околу 30% од материјалите што може да се рециклираат, тој удел на рециклирани суровини треба да се зголеми благодарение на платформата Neue Klasse, која треба да дебитира во 2025 година.

„Денешниот удел на материјали за рециклирање во новиот автомобил е околу 30%, а во Neue Klasse и на новата платформа тој процент ќе го доближиме до 50.

Во догледна иднина можам да замислам дека уделот на материјали за рециклирање достигнува 70 или 80 проценти.

Сепак, не се работи за обична одлука на некој од менаџментот, туку тоа мора да биде координирана стремеж на сите актери во синџирот на снабдување“, рече Cipse полн со оптимизам за време на интервјуто.

Како главна пречка за постигнување на оваа цел, извршниот директор на BMW ја гледа достапноста на овој вид материјал, додека процесот на нивно рециклирање е полн со предизвици од големи размери.

Во секој случај, се вели дека BMW не се плаши од предизвици и дека целите вредат труд, бидејќи успехот во оваа област би бил одлична работа за чистотата на нашата единствена планета.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Новиот Renault Austral ја открива својата елегантна и мускулна силуета

Opel продолжува со забрзана електрификација

Тоyotа за три години со солидни батерии во EV и хибридните возила

Батеријата на EV полнете ја до 90% од капацитетот – ќе биде подолговечна!

Нови Alfa Romeo Giulietta и Alfa Romeo GTV

Tesla Model S Plaid ја зголеми максималната брзина на 262 км/ч

Hyundai иднината ја замислува во симбиоза со роботи!

Тesla Model S со батерија од startup компанија со едно полнење минал 1.020км

И Sony ќе произведува електрични автомобили – Vision-S 02 concept