Mobilize Duo како наследник на Renaulta Twizy

Renault ќе го понуди и електричното Duo со две седишта од својот бренд за мобилност Mobilize и на пазарот во Велика Британија, потврди француската компанија…

Според списанието Autocar, Mobilize ќе го лансира Duo во втората половина на следната 2023 година како дел од проширувањето на својот бизнис за мобилност низ Европа и другите пазари. Duo – всушност наследникот на Renault Twizy – ќе се фокусира првенствено на компании за споделување автомобили во сопственост на самиот Renault, вклучувајќи го и Zity или други оператори кои бараат евтини возила.

Renault и претходно веќе најави дека Duo ќе биде достапен со претплата, но не е јасно дали ќе биде наменет за приватни клиенти. „Duo е пробив за операторите за споделување автомобили“, рече Федра Рибеиро (Fedra Ribeiro), главен оперативен директор на Mobilize, на презентацијата на Mobilize.

Таа вети дека ова ќе ги намали оперативните трошоци за 35% во споредба со стандардниот автомобил со четири седишта. Duo ќе стане „првото софтверски дефинирано возило“ на Renault кога ќе биде лансирано следната 2023 година, вели Рибеиро. Mobilize го дизајнираше Duo со софистицирана компјутерска платформа која ќе им помогне и на операторите и на клиентите, велат од компанијата. Мораме да се погрижиме да имаат исклучително искуство“, изјави Рибеиро.

Таа, исто така, вети беспрекорен процес „во наоѓање автомобили, полнење автомобили, дури и забава“. Мобилизацијата ќе внесе „гејмификација“ во процесот, рече таа, без да објасни детали. Mobilize ќе ја претстави внатрешноста на Duo на саемот за автомобили во Париз во септември, ветувајќи „поинакво искуство“.

„Ние дизајнираме возила за споделување. Тоа не е само збор. Тоа е сосема поинаков начин на размислување“, вели Патрик Лечарпи (Patrick Lecharpy), директор за дизајн во Mobilize. Автомобилот ги користи истите браници напред и назад за да ги намали трошоците и да овозможи лесна замена. Браниците имаат и посебен шаблон за подобро да ги сокријат гребаниците. Седиштата ќе имаат тапацир кој лесно се отстранува за да може да се пере.

Детали за батеријата или моќноста не се објавени, но Renault претходно најави дека модулите на батериите ќе може рачно да се заменат за побрзо полнење, потсетува Autocar. Се вели дека автомобилот е доволно мал за да собере три единици на едно стандардно паркинг место, на начин на претходникот на автомобилот, Renault Twizy.

Duo е ривал на електричниот квад велосипед Citroen Ami, кој влезе во употреба во шемата за споделување автомобили на Stellantis Free2Move во континентална Европа и ќе биде достапен за купување во ОК подоцна оваа 2022 година, а цените допрва треба да се финализираат.

Како и Ami, така и Duo ќе биде достапен и во патнички и во комби изведби, а втората варијанта ќе се вика Bento.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

По речиси две децении Audi нема да ги спонзорира „кралевите“ од Мадрид ги „истурка“ BMW

Новиот Cadillac Celestiq ќе биде поскап за 30% од Bentley Flying Spur

Тркачки Porsche

Најчувствителен лак имаат автомобилите со црвена боја

Електричниот Mercedes Vision EQXX со едно полнење поминал 1.202 km!

Во Volkswagen сметаат на „ќумур“ за да го заштитат производството

Почна склопување на поедноставни Lada Niva Legend и Lada Niva Travel

Tesla заборавен на постојката за полнење EV – сопственикот заминал на одмор!

VW Air дебитира утре- 27 јуни