Монтирањето на WV ID,3 трае 30 часа а на Tesla Model 3 само 10 часа

Нема сомнение дека ќе треба да ја преиспитаме нашата позиција во областа на конкурентноста на нашата главна фабрика до седиштето на компанијата во Волфсбург, особено во светлината на зголемениот број на новодојденци на пазарот “, вели портпаролот на Volkswagen, Мајкл Манске.

„Веќе започнавме многу конструктивна дебата на оваа тема и ги бараме најдобрите опции, иако конкретно решение сe уште не е на повидок“, додаде таа, коментирајќи ги наводите на новинарите за можните идни чекори на германскиот концерн.

Volkswagen размислува за намалување на 30.000 работни места за да ги намали трошоците и да ја подобри конкурентноста со ривалите како Tesla, објави германскиот весник Handelsblatt порано денеска, цитирајќи буквално презентација на извршниот директор Херберт Дис (Herbert Diess). Тој се подготви со цел да го информира надзорниот одбор.

Меѓутоа, претставник на синдикатите што работат во Volkswagewn рече дека нема да ги коментира шпекулациите во врска со набудувањата на Дис, наведувајќи дека „отпуштањето на 30.000 луѓе би било апсурдно и неосновано“.

Volkswagen, исто така, размислува да ги наброи (претвори во отворено акционерско друштво) своите субјекти вклучени во полнењето на батеријата на автомобилите и други поврзани активности во енергетскиот сектор, на ист начин како што е во тек приказната со одделот за производство на батерии, рече Томас Шмал, одговорен. за развој на технологија во групацијата VW, во интервју објавено претходно денес од германски деловен дневник, Manager Magazin.

Самиот Шмал повтори дека сe уште нема конечни одлуки и дека најверојатно ќе бидат потребни повеќе од две години за да се формираат и подготват нови компании за котација.

„Треба да ја погледнеме пошироката слика“, рече Шмал, осврнувајќи се на концептот на Тesla каде сe може да се добие на едно место, вклучително и американската идеја да понуди сопствен комплекс што вклучува инфраструктура за полнење батерии, соларни системи и „зелена“ електрична енергија .. Додај на тоа специјална куќа која се занимава со автомобилско осигурување.

Тesla го произведува Мodel 3 за околу десет часа работа, додека на Volkswagen му требаат цели 30 часа за да сстави еден ID.3. Оттука и грижите на челниците во Волфсбург.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Автомобил на годината за 2022: новиот PEUGEOT 308 – финалист

Италија не ска да ги забрани моторите со внатрешно согорување од 2035

Отповик во Maserati –Можно протекување на гориво и пожар!

Познати финалистите во Изворот „Автомобил на годината во Европа“ за 2022

Во наредните 7 дена пониска цена на бензините, дизелот без промени

Дигиталната презентација на подновената ŠKODA KAROQ закажана за утре

Русија со акцизи за еко- горива налик на тие за за нафтени деривати

Владата на Јапонија со финансиска поддршка за производителите на чипови

Офанзива на Alfa Romeo во наредниот период