Моторизација на екс СФР Југославија можела поинку да изгледа?

Наместо некогаш популарно, а сега  веќе легендарно „Фиќо”, на овие простори можевме да возиме…

Потсетуваме Фиќо е еден автомобил што израсна во култ на нашите простори, односно беше дел од моторизација на некогашната заедничка држава Југославија, направен според „Fiat”.

Но во тоа време во потесен круг на кандидати што требале да ја понесат главната рола во моторизација на нацијата беа и други производители.

Имено пред случување на договорот за производство на автомобили на „Fiat” со Zastava од Крагуевац во 1954 година, тогашната армија спроведе тест на теренски возила, што во тоа време беше приоритет. Во овој тест, Fiat Campagnola убедливо победи, a моделiтe  Fiat 1400 и Campagnola ” во делови беа испорачани во Југославија, каде што од нив беа составени готовите автомобили.

Но, на тогашниот тест учествувале и други производители како Austin, Rover Renault, Delahaye, Alfa Romeo, Willys…

Сите тие произведувале и патнички автомобили и да не бил избран Fiat, некои од нив, можеби, би ја направиле моторизација на нашите простори …

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Киев размислува за забрана на користење на приватни возила

Audi пронајде начин да помогне да се прекрати времето во карантин

И Hyundai го менува логото, а Mercedes ja намали ѕвездата

Електричниот Fisker Ocean ќе има и воена и верзија за спасување

Кампери на три тркала 4.900 долари

BMW M4 ‘ракета’ од Минхен со 510 KС за 3,4 до 100 км/ч!

VW со виртуелна изведба на штандот од откажаниот Салонот во Женева

Уловен Facelift на редизајнираниот Fiat Tipo

VW Camper Van со преку 5.000 КС