Американскиот гигант смета дека на Стариот континент има место за неговите електрични модели.
Помина времето кога возилата од масовно производство на GM можеа да се купат нови од оваа страна на Атлантикот.
General Motors официјално ги прекина сите врски со Европа кога го продаде Opel на тогашната групација PSA.
Оттогаш овој дел од светот не е во плановите на Американците.
Мери Бара (Meri Bara), шеф („железната леди“) на General Motors, нагласи дека производителот може да се врати во Европа.
„Планираме да станеме целосно електричен бренд. Имајќи го тоа на ум, Европа изгледа целосно привлечно како пазар, бидејќи таму има огромна побарувачка за EV модели“, изјави Мери Бара.

Таа истакна и дека General Motors не жали што го продаде Opel. Не жалиме за таа одлука“, вели првата сопруга на американскиот гигант.
„Гледаме нови можности за раст, а европскиот пазар на ЕV е еден од најинтересните на планетата“, рече шефот на GM.
Во суштина, General Motors Моторс не ја напушти целосно Европа. Уште повеќе, моделите Camaro и Corvette на Chevrolet продолжуваат да допираат до европските потрошувачи, а приказната е слична со Cadillac, кој продолжува да испраќа примероци од своите адути Escalade и XT4 на оваа страна од Атлантикот.