Најнови слики Škoda Slavia

Вториот производствен модел по моделот KUSHAQ   од проектот INDIA 2.0 што го започна ŠKODA на индискиот потконтинент ќе биде познат како SLAVIA…

Новиот седан од сегментот А0 е именуван во спомен на најраните денови на ŠKODA AUTO. Почнувајќи од 1896 година, една година по основањето,  Václav Laurin и Václav Klement  успешно ги продадоа своите први, заеднички развиени велосипеди под името SLAVIА.

Новата ŠKODA SLAVIA ќе ја редефинира новата ера, овој пат на индискиот пазар. Таму, моделот , кој треба да биде претставен подоцна оваа година, ќе ја надополни понудата покрај седан моделите OCTAVIA и SUPERB, кои се високо ценети во Индија.

Зак Холис, бренд директор на ŠKODA AUTO India, вели: „ŠKODA има богато глобално наследство повеќе од 125 години. Името SLAVIA го претставува почетокот на успешната приказна во која  ŠKODA   стана еден од најпознатите производители на автомобили. Името SLAVIA сега повторно ќе го означи почетокот на новата ера за брендот  ŠKODA  , овој пат на индискиот пазар. SLAVIA ќе донесе беспрекорен квалитет на градба, сигурност и возачко искуство. Се надеваме на значително зголемување на пазарниот удел во Индија и SLAVIA ќе игра клучна улога во постигнувањето на оваа цел “.

По моделот SUV KUSHAQ претставен пролетта, ŠKODA SLAVIA е вториот нов модел од чешкиот производител развиен специјално за индискиот потконтинент.

Ова е регионот во кој ŠKODA AUTO ги надгледува сите активности на групацијата Volkswagen, како и проектот INDIA 2.0, вториот вклучува офанзива која содржи вкупно четири нови автомобили за сегментот А0.

KUSHAQ и SLAVIA и два модели на Volkswagen се базирани на платформата MQB-A0-IN, која ŠKODA ја прилагоди за да ги задоволи посебните потреби на индискиот пазар. Во производството на возила, ŠKODA AUTO постигнува локализација до 95 проценти.

Името SLAVIА доаѓа од првите денови на ŠKODA AUTO. Основачите Вацлав Лаурин и Вацлав Климент (Václav Laurin & Václav Klement) започнаа со поправка на велосипеди во Млада Болеслав во 1895 година.

Наскоро почнаа да дизајнираат свои велосипеди, успешно продавајќи ги под името SLAVIА во 1896 година. Во случај на нова лимузина за индискиот пазар, ова име им оддава почит на почетоците на компанијата.

Додека  ŠKODA KUSHAQ е инспириран од индиската традиција, SLAVIА претставува тесни врски помеѓу индоевропската, како и чешката и индиската култура. Во првите денови на 20 век, велосипедите произведени во Млада Болеслав под брендот SLAVIА претставуваа сигурност, пристапност и инвентивност. Ова се сe` уште клучните придобивки што ја дефинираат филозофијата Simply Clever.

Името SLAVIA брзо стана синоним за квалитет и иновација, а истата ознака беше прифатена и за моторите што Laurin & Klement ги воведоа во 1899 година.

Повеќе од 120 години подоцна, новата ŠKODA SLAVIA ги отелотворува истите овие идеали и совршено ќе ја надополни гамата на модели во Индија, покрај моделите OCTAVIA и SUPERB, кои станаа високо ценети на потконтинентот во последните две децении.

Новата SLAVIA ќе биде елегантен, моќен и безбеден автомобил, што е токму она што индиските клиенти го очекуваат од марката ŠKODA.

Тековната 2021 година е година на проширување за ŠKODA AUTO на Индискиот потконтинент. Како дел од проектот INDIА 2.0, групацијата Volkswagen инвестираше една милијарда евра во развојот на четири нови возила (два модели на  ŠKODA   и два Volkswagen).

И покрај пандемијата COVID-19, новиот ŠKODA KUSHAQ започна успешно, со повеќе од 10.000 нарачки од неговото лансирање во јули. Заедно, KUSHAQ и новата SLAVIA се очекува значително да ја зголемат продажбата во Индија.

Земјата игра клучна улога во глобалните планови на глобалниот производител на автомобили за раст.

Во развојот на моделите KUSHAQ и SLAVIA за Индија, ŠKODA AUTO се фокусираше на очекувањата на индиските клиенти, кои се менуваат динамично. Трошоците, понудата и удобноста се особено важни фактори. Во исто време, ŠKODA AUTO инвестира во постојано проширување на својата дилерска мрежа во Индија.

Чешката марка во моментов е застапена во повеќе од 100 градови, со 165 продажни места и сервисни локации. Целта е да се зголеми бројот на локации на дури 225 и тоа веќедо крајот на 2022 година.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Alpine A110GT Coupe –побрз посилен, попривлечен и поскап!

BMW XM Concept

Новиот KIA Niro на први фотографии

Најавен Polestar 5

„Дизајнирана во Германија“: Новата Opel Astra разгорува емoции

И официјално новиот Ford Ranger

И официјално претставен новиот Suzuki S-Cross

Изострен дизајн и иновативни технологии за знаменосецот на Audi: Врвниот A8

Toyota GR DKR Hilux T1+ за Дакар Рели 2022