Наследниците на Defender и Discovery на различни платформи

Актуелниот Land Rover Defender, како бестселер, беше изграден на истата платформа што беше искористена за моделот Discovery…

Иако, дури и Discovery немаше толку лоша продажба, монументалниот успех на најновиот Defender доведе до лоша продажна година за споменатиот  Discovery. Jaguar Land Rover, во обид да ја реши оваа загатка, одлучи следната генерација на моделот Discovery да се префрли на Electric Modular Architecture (EMA) платформа на компанијата.

Иако извршниот директор на Jaguar Land Rover (JLR), Тиери Болор, ја опиша архитектурата ЕМА како платформа дизајнирана исклучиво за модели на батерии, тоа не значи неизбежна смртна казна за изведбите на марката кои би користеле мотори со внатрешно согорување и би биле засадени на решението ЕМА.

Новата архитектура ќе му овозможи на производителот да се определи за целосно хибриден или plug -in хибриден погонски агрегат, од кој четирицилиндричен бензинец би бил составен дел, додека едноставно се претпоставува дека ЕМА исто така би поддржала целосна електрична конфигурација.

„Потребите на бранителот за платформата се разликуваат од спецификациите на оние што архитектурата мора да ги исполнува за да се искористи како платформа за моделите Discovery, Discovery Sport, Velar и Evoque“, реkoл Болор во интервју за „Financial Times.

Во меѓувреме, Defender ќе користи модуларна лонгитудинална архитектура ( Modular Longitudinal Architecture – MLA ).

Истата овозможува ексклузивна имплементација во моделите на батерии, истовремено одржувајќи ја компатибилноста со концептот во кој моторот е надолжно поставен и каде коленестото вратило е свртено по должината на возилото.

Платформата MLA исто така ќе им овозможи на JLR да понуди избор на модели напојувани од мотор со внатрешно согорување и електрична помош, и за клиенти кои не се баш воодушевени од хибриди што можат да се полнат (plug-in).

Продажбата наSUV моделот со ознака Discovery дополнително ќе страда поради лансирањето на Defender со продолжено меѓуоскино растојание, што е предвидено да се случи за 12 до 18 месеци.

Поголемиот модел е наменет за клиенти од луксузната екција на теренци и ќе понуди сместување за седум лица.

Додека веста за новата платформа е возбудлива, ние би се обложиле дека повеќето потенцијални купувачи треба да останат цврсто на двете нозе на земја.

Се шпекулира дека новата платформа ЕМА,  која ие одредена за Discovery, ќе биде претставена пред 31 март 2024 година.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Иновативни метлички со две острици

Германците вградуваат клима уреди и во автопат

Lamborghini со нов V12 со хибридна помош

Електричен AC Cobra Series1

Повеќе од две и пол децении ESP спасува животи на патот

Beach Bot автономен робот „чешла“ плажи собира остатоци од цигари, ѓубре…

Шатл без возач, тестира гуми без воздух!

Во Русија направен најголемиот мобилен полнач за EV во светот!

Hyundai ќе понуди Ioniq 5 N перформанс изведба