Наспроти сите други производители Dacia со раст на продажбата во првото полугодие

Во првата половина на 2022 година, Dacia забележа раст на глобалната продажба од 5,9% и го зголеми својот пазарен удел на 3,9% во контекст на поширок пад на индустријата.

Како што објави британскиот Autocar, Dacia, тврди, е „единствената европска марка меѓу 20-те најдобри марки на европскиот пазар на патнички и лесни комерцијални возила што доживеала раст“.

Романската марка што инаку е во целосна сопственост на францускиот автомобилски гигант Reault во првите шест месеци од оваа година продаде 277.785 автомобили.

Продажбата на хечбекот Dacia Sandero и теренецот Dacia Duster порасна за 1,8% и 5,5%, соодветно, во споредба со претходната година, додека поновите модели, електричниот градски автомобил Spring и компактниот MPV Jogger, имаа охрабрувачки деби на пазарот.

Sandero постигна солидни 112.000 продажби, во споредба со 99.000 на Duster, 20.000 на Spring и 21.700 примероци на Jogger.

Dacia успеа да ја зголеми продажбата на пазарот за кој вели дека е „сериозно погоден од пандемијата и кризата на електронските компоненти“ (продажбата на нови автомобили е намалена за 14,6% во споредба со 2021 година), што главно го припишува на освојувањето на пазарот и стапките на лојалност кај своите клиенти .

Сето ова значи дека Dacia успеа да ја зацврсти својата позиција како трета најпродавана марка на патнички автомобили во Европа. Всушност, тој е бренд број еден во Романија и Португалија, втор во Франција и трет во Италија, Полска и Чешка

.

Од јануари, Dacia се искачи за четири места на германскиот пазар и го зазеде деветтото место, што според него е „втор најдобар раст на локалниот пазар на патници на мало“.

Марката наведува дека околу 76% од клиентите на Dacia претходно поседувале автомобил од друга марка, а дури 64% од постоечките клиенти на Dacia избрале да останат приврзани на марката кога го купуваат својот нов автомобил.

Компанијата неодамна го претстави новиот корпоративен идентитет и лесно го рестилизираше секој од своите модели за да го прикаже новиот свеж изглед на брендот.

 

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Победничкиот болид на Шумахер Ferrari F300 на аукција

Новата генерација на Ford Mustang пристигнува следниот месец!

Stellantis ја раскинува „дружбата„ со кинескиот партнер GAC

Продажбата на VW Group во драстичен пад во однос на минатата година

Трет триумф на Марко Блажевски во Twingo Cup

Honda размислува за враќање во F1

Нов тркачки викенд на Twingo Cup на Гробник со рекорден број возачи

Цените на горивата продолжуваат да одат „горе – долу“

Електричниот Ford Bronco  пристигнува во Европа но само во ограничена серија