Niva Travel и Legend ќе се склопуваат на иста производна лента

АвтоВаз официјално ги потврди гласините што се раширија пред околу осумнаесет месеци, кога компанијата го купи уделот на американската страна во заедничкото вложување …

Производството на теренци Lada Niva Travel (порано познати како Chevrolet Niva) ќе се пренесе во текот на летото, од посебна локација за производство на Lada West Tolyatti (поранешна заедничка компанија на GM-АВТОВАЗ) до третата линија од главната производна линија на Автоваз. Пренамената на производствениот процес треба да заврши пред колективниот годишен одмор планиран за август.

Од самиот почеток, Chevy Niva беше инсталиран во одделни постројки на фабриката управувана од GM-АВТОВАЗ, која имаше годишен производствен капацитет од 98 илјади возила, и се наоѓаше до главниот комплекс во Толјати. Во исто време, таму се вршеше фарбање на каросерија, потоа операции на секундарно заварување, како и склопување на самото возило. Потоа комплетирани каросерии, мотори и менувачи доаѓаа од „големиот“ АвтоВАЗ. Дури и од гледна точка на логистиката, производството организирано на овој начин беше крајно неефикасно, па приказната се смени веднаш по купувањето и продажбата на акциите во заедничкото вложување и сега се работи на пренесување на производството на обете верзии на една лента.

Третата линија на главната производна лента на големата фабрика до сега имала тешка судбина.

Веќе во 2014 година, тој беше модернизиран во согласност со стандардите на Интегрираниот производствен систем на Алијансата (Alliance Integrated Manufacturing System AIMS) поставени од Renault Nissan, со цел да се состави Lada Vesta. Сепак, на крајот, тој беше преместен во Ижевск, додека на таа трета линија беа поставени само  Priora и Lada 4 × 4. Сепак, на крајот, тој беше преместен во Ижевск, додека на таа трета линија беа поставени само Priora и Lada 4 × 4.

Како резултат на тоа , модерната производна линија не работеше со полн капацитет. Иако може да испорача до 300.000 возила годишно, само 32.000 SUV модели Lada 4 x 4“, наречени Lada Niva Legend  од почетокот на оваа година, излегоа од него.

Сепак, со преместувањето на моделот Niva Travel на истата лента, работите сериозно ќе се подобрат бидејќи минатата година беа направени само 20 илјади примероци од ова возило под амблемот на Chevrolet.

Беше објавено дека по завршувањето на процесот за преместување на производството од една во друга фабрика, ќе се зачува првата, Lada Запад Тољати, со, сè уште нејасни планови за во иднина.

Сепак, веројатно е дека подоцна овој комплекс ќе биде модернизиран и дека ќе биде пренесено производството на модели кои сега излегуваат од монтажната линија на московската фабрика на Renault. Станува збор за моделите Arkana, Captur, Duster и сродниот crossover модел Nissan Yerano.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Bentley со електричен SUV во 2025

До идниот понеделник бензите ќе се продаваат по „стара“ цена а дизелот поскапе

Tesla го одложи отворањето на фабриката во Германија

Ford во Романија вложува 300 милиони долари

Dacia Duster доцни со ре-дизајнот!

VW Golf во март најпродаван автомобил во Европа- Кралот не се дава!

Alfa Romeo по трет пат избрана за „Најдобар бренд во сите класи“

Русија воведува квоти за „зелени“ автомобили

Автономни возила веќе годинава на патиштата низ Б. Британија