Нов Ford Mustang за патеки

Кога Ford ни ја подари новата генерација на легендарниот Mustang пред неколку недели, не изненади многу и тоа во две категории…

Првиот од нив е дека познатиот американски „muscle car“ сè уште нема да ги следи модерните трендови за сметка на понудата на хибриди или електрични конфигурации, туку ќе се нуди на ист начин како што сме навикнати да го гледаме во изминатите шест децении.

А она што можеби сепак не радува е фактот што ќе го видиме на тркачките патеки.

Некој ќе рече „па што е толку чудно, тој секогаш се натпреварувал“, но Ford всушност одлучи во претходните години да инвестира помалку пари во професионалните авто-мото спортови за да финансира електрични патни возила.

Значи, да се види Mustang во дури пет различни натпреварувања беше прилично шок, вклучувајќи го и 24 часа Le Mans. Две од споменатите пет првенства се оние на домашен терен, и тоа NASCAR и NHRА.

Во име на вистината, овие серии тврдат дека немаат врска со сериските модели со исклучок на стилот, но оние во GT3, GT4 и Supercars секако изгледаат како да излегле од производната лента пред да бидат изменети (набилдани).

Пред нас е првиот тркачки Mustang од серијата Supercars. Овој шампионат во Австралија долги години важи за еден од најдобрите во светот, иако претходните години паѓаше на сите имиња што едно по едно се откажуваа од натпреварувањето.

Имено, покрај Ford, се натпреваруваше само „Holden Commodore“, а ова име го ставивме во наводници од причина што Holden како компанија веќе воопшто не постои, додека моделот Commodore е само препакувана Opel Insignia.

Ford го избра почетокот на октомври да дебитира со новиот Mustang за Supercars на Bathurst 1000, најголемата и најдолга трка во шампионатот. Новиот Mustang нема да се натпреварува до следната сезона, но не се сомневаме дека ќе биде во центарот на вниманието.

По сето се поставува прашањето, колку овој тркачки автомобил е навистина Mustang ? Ford ни кажува дека школката е идентична, но сè е зголемено и тоа на значително повисоко ниво, особено на сметка на безбедноста.

Сè што додаваше непотребна маса беше исфрлено, а потоа беше поставено тркачко седиште, тркачки кафез (roll cage) и други модификации.

Додека фабричкиот Mustang GT го придвижува 5,0-литарски бензински мотор со максимални 500 коњски сили во изданието Dark Horse, инженерите ја зголемија зафатнината на 5,4 литри кај „тркачот“, а моќноста на над 600 KC. Волуменот на резервоарот исто така е зголемен на 136 литри, а останатите модификации се оние што сме навикнати да ги гледаме на моделите за професионални авто-мото спортови.

Иако сегашниот Mustang победи на дури дваесет (од 32 возени) трки во своето деби во сезоната 2019, тој најмногу се мачеше оваа сезона, па наследникот пристигнува токму во вистинско време.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Валентино Роси стана фабрички GT возач на BMW Motorsport

Honda се враќа во F1 со McLaren

Cupra Formula E

Дакар Рели 2023 заврши Ал -Атијах ја одбрани титулата

Дакар Рели 2023 низата етапни победи на Леб продолжува

12-та етапа на Дакар рели 2013 ја донесе 5-та победа на Леб

Дакар Рели 2023 во 11-та етапа Леб ја нанижа 4-та победа

Во 10-та етапа на Дакар 2023 Себастијан Леб со трета годинешна победа

Нарушена доминацијата на Tesla на пазарот на електрични автомобили во САД