Новата Mercedes C Class може да и зададе многу грижи на баварската Series 3

Превезот на новата S Class беше тргнат минатата недела и тоа беше автомобилски настан на месецот од повеќе причини…

Не само што германскиот премиум производител го лансираше својот нов предводник, туку воведе и „куп“ нови технологии кои постепено ќе бидат префрлени на помалку скапи модели.

Кога ќе започне овој процес? Очигледно, многу брзо.

Ола Келениус, шефот на Daimler, посочи дека новата генерација на C Class- не само што ќе ги поседува своите традиционални атрибути, изострени и подобрени, туку ќе биде импресивна и од технолошка гледна точка.

„Пред многу години, логиката во Mercedes беше„ имаме сè во класата S “и тоа се случува во циклус на секои седум или осум години, по што има постепено„ прелевање “во пониско позиционирани модели“, рекол тој.

„Ние веќе се оддалечивме од таквата филозофија, би рекол, во последните пет до седум години. Сега воведуваме иновации во секоја нова архитектура или важен модел. Оваа недела зборуваме за S Class, но за да илустрирам за што зборувам, ќе кажам дека следната година ќе пристигне C Class,  која ќе го има сето најдобро што го има Mercedes “.

Потоа следуваше клучната изјава: „Иако C Class е веќе  сега е девет месеци зад својот поголем брат, ние веќе имаме мала S Class-класа во C Class“.

Една нова технологија за која се шпекулира дека е поврзана со C-Class е дизел-хибридниот погон, иако ќе биде резервиран за европскиот пазар.

Сепак, очекуваниот AMG модел скоро сигурно ќе има електрифициран мотор. Што се однесува до другите клучни технолошки детали од S-Class, кои исто така ќе го најдат своето место во моделот D-сегмент, има нов екран на инфо-забавниот систем во формат „портрет“, 3Д-дисплеј за возачот и Head –up приказ на проширена реалност.

Сепак, за разлика од многу други производители на автомобили, Mercedes го усвои таканаречениот „систем на прелевање“ на технологија, така што, на пример, најновиот инфо-забавен систем MBUX, кој ја имаше својата премиера во А-Class  вo 2018, сега е стандарден во новата S Class.

„Ние го практикуваме прелевањето “и тоа го правиме брзо. „Развивме инженерски систем во рамките на кој иновациите што ги започнавме може многу брзо да се пренесат на други возила“, додаде Келениус.

Исто така е важно да се има предвид дека повеќедеценискиот ривал на C-Class, BMW Series 3, последен пат беше целосно редизајниран за 2018 година. Иако G20 Series 3 може да се пофали со импресивна технологија, BMW би можел да биде принуден да го забрза својот редовен рестилизација и да го стори тоа побрзо од се планира.

Новата C- Class треба да се појави на сцената во средината на следната година, кога, од технолошки аспект, ќе го стави во сенкаи баварскиот модел.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Audi Q5 Sportback без маска

Новата Fabia пристигнува вгодина

Ford ја претстави Puma ST- перформанс crossover „жешка ѕверка“

Подновениот Range Rover Velar и со plug-in hybrid верзија

Peugeot 508 PSE официјално претставен

И официјалнјо претставен електричниот VW ID. 4

Новиот Renault Megane Conquest – Хибриден SUV Coupe за Стариот континент

Нови камиони на сребрената ѕвезда  Actros F и Edition2

VW со големи планови за ID.4